5/19/2001

Mopje: ‚Vuile Klootzak’

Meisje:„Vergeef me vader voor wat ik heb gezondigd.”
Priester:„Wat heb je gedaan m'n kind?”
Meisje:„Ik heb tegen een man ‚vuile klootzak’ gezegd.”
Priester:„Waarom heb je ‚vuile klootzak’ gezegd?”
Meisje:„Omdat hij aan m'n hand zat.”
Priester:„Net als dit?” (en hij zat aan haar hand)
Meisje:„Ja vader…”
Priester:„Dat is geen reden om iemand ‚vuile klootzak’ te noemen…”
Meisje:„toen zat hij aan mijn borsten…”
Priester:„Net als dit?” (en hij zat aan haar borsten).
Meisje:„Ja vader…”
Priester:„Dat is geen reden om iemand ‚vuile klootzak’ te noemen.”
Meisje:„Toen trok hij mijn kleren uit…”
Priester:„Net als dit?” (en hij trok haar kleren uit).
Meisje:„Ja vader.”
Priester:„Dat is geen reden om hem ‚vuile klootzak’ te noemen.”
Meisje:„Toen stopte hij ze je-weet-wel-wat bij mij in me je-weet-wel-wat.”
Priester:„Net als dit?” (en hij stopte zijn je-weet-wel wat bij haar in d'r je-weet-wel-wat.)
Meisje:Ja vader, ja vader, ja vader‼
(na enkele minuten)
Priester:
„Dat is geen reden om hem ‚vuile klootzak’ te noemen.”
Meisje:„Maar vader hij had AIDS!”
Priester:Die ‚vuile klootzak’‼

Nog geen opmerkingen.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com