2/19/2002

Aftrekken

Strenge meesteres rukt heel langzaam………
langzaam aftrekken
langzaam aftrekken
langzaam aftrekken
langzaam aftrekken
langzaam aftrekken
……… Tot een explosief hoogtepunt volgt‼

Tip voor vrouwen: „Wanneer je je partner aftrekt, denk er dan aan om hem stevig vast te houden, maar niet af te knijpen. Anderzijds moet je hem ook niet als een slappe vaatdoek vasthouden, dat is ook niet opwindend. Laat hem anders masturberen, kijk hoe stevig zijn greep is en doe het dan na. Nu weet je meteen ook waarom mannen grotere biceps hebben.
Zie ook:

filmpje


Onvoltooid tegenwoordige tijd:
ik trek mij af
jij trekt mij af
hij trekt mij af
zij trekt mij af
wij trekken mij af
jullie trekken mij af
zij trekken mij af
 ik trek jou af
jij trekt jou af
hij trekt jou af
zij trekt jou af
wij trekken jou af
jullie trekken jou af
zij trekken jou af
 ik trek hem af
jij trekt hem af
hij trekt hem af
zij trekt hem af
wij trekken hem af
jullie trekken hem af
zij trekken hem af
Voltooid tegenwoordige tijd:
ik heb mij afgetrokken
jij hebt mij afgetrokken
hij heeft mij afgetrokken
zij heeft mij afgetrokken
wij hebben mij afgetrokken
jullie hebben mij afgetrokken
zij hebben mij afgetrokken
 ik heb jou afgetrokken
jij hebt jou afgetrokken
hij heeft jou afgetrokken
zij heeft jou afgetrokken
wij hebben jou afgetrokken
jullie hebben jou afgetrokken
zij hebben jou afgetrokken
 ik heb hem afgetrokken
jij hebt hem afgetrokken
hij heeft hem afgetrokken
zij heeft hem afgetrokken
wij hebben hem afgetrokken
jullie hebben hem afgetrokken
zij hebben hem afgetrokken
Onvoltooid verleden tijd:
ik trok mij af
jij trok mij af
hij trok mij af
zij trok mij af
wij trokken mij af
jullie trokken mij af
zij trokken mij af
 ik trok jou af
jij trok jou af
hij trok jou af
zij trok jou af
wij trokken jou af
jullie trokken jou af
zij trokken jou af
 ik trok hem af
jij trok hem af
hij trok hem af
zij trok hem af
wij trokken hem af
jullie trokken hem af
zij trokken hem af
Voltooid verleden tijd:
ik had mij afgetrokken
jij had mij afgetrokken
hij had mij afgetrokken
zij had mij afgetrokken
wij hadden mij afgetrokken
jullie hadden mij afgetrokken
zij hadden mij afgetrokken
 ik had jou afgetrokken
jij had jou afgetrokken
hij had jou afgetrokken
zij had jou afgetrokken
wij hadden jou afgetrokken
jullie hadden jou afgetrokken
zij hadden jou afgetrokken
 ik had hem afgetrokken
jij had hem afgetrokken
hij had hem afgetrokken
zij had hem afgetrokken
wij hadden hem afgetrokken
jullie hadden hem afgetrokken
zij hadden hem afgetrokken
Onvoltooid tegenwoordige toekomende tijd:
ik zal mij aftrekken
jij zult mij aftrekken
hij zal mij aftrekken
zij zal mij aftrekken
wij zullen mij aftrekken
jullie zullen mij aftrekken
zij zullen mij aftrekken
 ik zal jou aftrekken
jij zult jou aftrekken
hij zal jou aftrekken
zij zal jou aftrekken
wij zullen jou aftrekken
jullie zullen jou aftrekken
zij zullen jou aftrekken
 ik zal hem aftrekken
jij zult hem aftrekken
hij zal hem aftrekken
zij zal hem aftrekken
wij zullen hem aftrekken
jullie zullen hem aftrekken
zij zullen hem aftrekken
Voltooid tegenwoordige toekomende tijd:
ik zal mij afgetrokken hebben
jij zult mij afgetrokken hebben
hij zal mij afgetrokken hebben
zij zal mij afgetrokken hebben
wij zullen mij afgetrokken hebben
jullie zullen mij afgetrokken hebben
zij zullen mij afgetrokken hebben
 ik zal jou afgetrokken hebben
jij zult jou afgetrokken hebben
hij zal jou afgetrokken hebben
zij zal jou afgetrokken hebben
wij zullen jou afgetrokken hebben
jullie zullen jou afgetrokken hebben
zij zullen jou afgetrokken hebben
 ik zal hem afgetrokken hebben
jij zult hem afgetrokken hebben
hij zal hem afgetrokken hebben
zij zal hem afgetrokken hebben
wij zullen hem afgetrokken hebben
jullie zullen hem afgetrokken hebben
zij zullen hem afgetrokken hebben
Onvoltooid verleden toekomende tijd:
ik zou mij aftrekken
jij zou mij aftrekken
hij zou mij aftrekken
zij zou mij aftrekken
wij zouden mij aftrekken
jullie zouden mij aftrekken
zij zouden mij aftrekken
 ik zou jou aftrekken
jij zou jou aftrekken
hij zou jou aftrekken
zij zou jou aftrekken
wij zouden jou aftrekken
jullie zouden jou aftrekken
zij zouden jou aftrekken
 ik zou hem aftrekken
jij zou hem aftrekken
hij zou hem aftrekken
zij zou hem aftrekken
wij zouden hem aftrekken
jullie zouden hem aftrekken
zij zouden hem aftrekken
Voltooid verleden toekomende tijd:
ik zou mij afgetrokken hebben
jij zou mij afgetrokken hebben
hij zou mij afgetrokken hebben
zij zou mij afgetrokken hebben
wij zouden mij afgetrokken hebben
jullie zouden mij afgetrokken hebben
zij zouden mij afgetrokken hebben
 ik zou jou afgetrokken hebben
jij zou jou afgetrokken hebben
hij zou jou afgetrokken hebben
zij zou jou afgetrokken hebben
wij zouden jou afgetrokken hebben
jullie zouden jou afgetrokken hebben
zij zouden jou afgetrokken hebben
 ik zou hem afgetrokken hebben
jij zou hem afgetrokken hebben
hij zou hem afgetrokken hebben
zij zou hem afgetrokken hebben
wij zouden hem afgetrokken hebben
jullie zouden hem afgetrokken hebben
zij zouden hem afgetrokken hebben
Gebiedende wijs:
Trek mij af! Trek je af! Trek hem af!

meegetrokken

⤢

4 Opmerkingen:

][ΤΜL Βrошѕеr zei

Deze afbeeldingen zijn door Google van Picasa verwijderd — gelukkig is er nog een alternatief.

Anoniem zei

Zo'n massage mag zij mij ook wel geven!

Anoniem zei

Mooie foto's.

Anoniem zei

Dat is nog erger dan de aftrek van de Belastingdienst!

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com