2/19/2002

Pijpen ⚤

Пенис-всасывающие
afzuigen afzuigen

afzuigen afzuigen

afzuigen afzuigen afzuigen afzuigen afzuigen

Tip voor vrouwen: „Als je hem pijpt, vergeet dan niet je andere lichaamsdelen te gebruiken om die van hem te stimuleren; druk je borsten tegen zijn testikels, streel zijn en billen, vinger zachtjes zijn anus, grijp the basis van zijn penis voor extra wrijving, voor een hele range van sensaties die hem gek maken en ervoor zorgen dat jij geen pijnlijke kaken krijgt.
filmpje — aftrekken & leegzuigen — rijpe vrouw

Zie ook:€ 50,― per kwartier

 Synoniemen: wegzuigen, zuigen, opzuigen

Voltooid deelwoord:
afgezogen
zuigen
 gepijpt
pijpen
Onvoltooid tegenwoordige tijd:
ik zuig af
jij zuigt af
hij zuigt af
zij zuigt af
wij zuigen af
jullie zuigen af
zij zuigen af
 ik pijp
jij pijpt
hij pijpt
zij pijpt
wij pijpen
jullie pijpen
zij pijpen
Voltooid tegenwoordige tijd:
ik heb afgezogen
jij hebt afgezogen
hij heeft afgezogen
zij heeft afgezogen
wij hebben afgezogen
jullie hebben afgezogen
zij hebben afgezogen
 ik ben gepijpt
jij bent gepijpt
hij is gepijpt

wij zijn gepijpt
jullie zijn gepijpt
zij zijn gepijpt
Onvoltooid verleden tijd:
ik zoog af
jij zoog af
hij zoog af
zij zoog af
wij zogen af
jullie zogen af
zij zogen af
 ik pijpte
jij pijpte
hij pijpte
zij pijpte
wij pijpten
jullie pijpten
zij pijpten
Voltooid verleden tijd:
ik had afgezogen
jij had afgezogen
hij had afgezogen
zij had afgezogen
wij hadden afgezogen
jullie hadden afgezogen
zij hadden afgezogen
 ik was gepijpt
jij was gepijpt
hij was gepijpt

wij waren gepijpt
jullie waren gepijpt
zij waren gepijpt
Onvoltooid tegenwoordige toekomende tijd:
ik zal afzuigen
jij zult afzuigen
hij zal afzuigen
zij zal afzuigen
wij zullen afzuigen
jullie zullen afzuigen
zij zullen afzuigen
 ik zal pijpen
jij zult pijpen
hij zal pijpen
zij zal pijpen
wij zullen pijpen
jullie zullen pijpen
zij zullen pijpen
Voltooid tegenwoordige toekomende tijd:
ik zal afgezogen hebben
jij zult afgezogen hebben
hij zal afgezogen hebben
zij zal afgezogen hebben
wij zullen afgezogen hebben
jullie zullen afgezogen hebben
zij zullen afgezogen hebben
 ik zal gepijpt zijn
jij zult gepijpt zijn
hij zal gepijpt zijn

wij zullen gepijpt zijn
jullie zullen gepijpt zijn
zij zullen gepijpt zijn
Onvoltooid verleden toekomende tijd:
ik zou afzuigen
jij zou afzuigen
hij zou afzuigen
zij zou afzuigen
wij zouden afzuigen
jullie zouden afzuigen
zij zouden afzuigen
 ik zou pijpen
jij zou pijpen
hij zou pijpen
zij zou pijpen
wij zouden pijpen
jullie zouden pijpen
zij zouden pijpen
Voltooid verleden toekomende tijd:
ik zou afgezogen hebben
jij zou afgezogen hebben
hij zou afgezogen hebben
zij zou afgezogen hebben
wij zouden afgezogen hebben
jullie zouden afgezogen hebben
zij zouden afgezogen hebben
 ik zou gepijpt zijn
jij zou gepijpt zijn
hij zou gepijpt zijn

wij zouden gepijpt zijn
jullie zouden gepijpt zijn
zij zouden gepijpt zijn
Gebiedende wijs:
zuig af! pijp!

3 Opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw!

][ΤΜL Βrошѕеr zei

Laat hier je pik spuiten in/op Yvon Jaspers

applenewyorkfreak123 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com