2/19/2002

Schoolliefde

Schoolliefde


De eerste jongen waar ik het mee deed was Arthur, een geile en leergierige jongen die vol doorzettingsvermogen twee jaar met me bleef flirten voor we het echt deden. Ik was veertien toen ik hem leerde kennen en hij was vijftien. Het begon allemaal in de natuurkunde-les. We stonden samen aan een tafel en hij hield er echt van om al die vloeistoffen en zo te vermengen, terwijl ik nauwelijks de helft begreep van wat de leraar vertelde. Ik leerde zijn speels karakter kennen toen hij tijdens een heel secuur en gecompliceerd experiment zijn hand onder mijn rok stopte en mijn streelde. Ik duwde zijn hand met een glimlach weg en probeerde er tegelijk aanmoedigend en toch nadenkend uit te zien. Ik kon wel zien dat Arthur geil op me was, maar op mijn veertiende was ik nog onervaren en aarzelend om ergens mee door te gaan. Ik wist gewoon niet wat ik moest doen. Daar zat 'm de kneep! Gedurende de volgende twee jaar leerden we elkaar beter kennen. Het leek wel of Arthur in de klas altijd bij mij kwam te zitten en zeker op het gebied van natuurkunde konden we het uitstekend met elkaar vinden. Ik wist er vrijwel niets van af en hij wist werkelijk alles en dat hielp onze relatie prima. Hij hielp me immers met mijn huiswerk – soms maakte hij het zelfs voor me – en ik schreef het daarna over in mijn eigen handschrift. Op een middag toen ik bijna zestien was, zaten Arthur en ik op mijn kamer met wat algebra-opgaven te stoeien. Hij begon met mijn knie te spelen en probeerde zijn hand onder mijn rok te stoppen. Deze keer verzette ik me niet. Ik zat daar gespannen en glimlachte terwijl zijn hand omhoog gleed tegen mijn dij. „Wat moet ik in vredesnaam doen om je dit duidelijk te maken?”, vroeg hij. „Misschien dat ik op een andere manier tot je door kan dringen.” Hij grinnikte en ik bekeek hem eens met andere ogen. Ik had er nooit aan gedacht het echt met Arthur te doen. Hij leek zo netjes. „Tricia”, vroeg hij me gemaakt beleefd, „mag ik je nu of ga je me weer afwijzen?” „Heb ik je dan ooit afgewezen?” vroeg ik hem met grote ogen. „Oh, zo vaak... een keer of twee in de klas als ik probeerde mijn hand onder je rok te stoppen. Je duwde hem dan steeds weg.” Ik glimlachte en legde mijn hand op zijn achterhoofd. Geloof me dat was echt niet de eerste keer dat een jongen mij gekust had! Ik voelde zijn tong langs mijn lippen en tong likken en ik smolt totdat ik in een staat van passiviteit verkeerde en me niet verzette. Hij greep mijn arm om te voorkomen dat ik uit mijn stoel zou vallen en begon zijn hand in mijn bloes te werken. Ik vond het gevoel van vingers heerlijk zoals die mijn tepels streelden en mijn kneedden. Voor de eerste keer in mijn leven voelde ik mijn echt samentrekken en worden. Hij greep onder mijn rok en trok aan mijn witte broekje. Zijn vingers gleden over de binnenkant van mijn dijen en zijn hand scharrelde daar rond en ik beefde van opwinding en tevens had ik angst dat we ontdekt zouden worden. Arthur ging op zijn knieën zitten en begon met zijn tanden aan mijn broekje te sjorren. Ik voelde het nat nu uit m'n kutje stromen en verlangde naar meer. Hij trok mijn broekje omlaag over mijn knieën en begon de van mijn kutje te die nu opgezwollen waren van seksueel genoegen. Ik draaide mijn kut nu over zijn mond en hijgde toen hij zijn tong in mijn spleet liet draaien en af en toe mijn sap proefde door het puntje van zijn tong in mijn nauwe gaatje te duwen. Al snel was hij bezig mijn kittelaar te likken, zijn tong flitste heen en weer over mijn in gelijke halen en ik was mij er steeds minder van bewust waar ik was. Ik voelde allen maar het genot van zijn tong in mijn kutje en de warmte van zijn mond. Toen ik klaar begon te komen, schoof hij een vinger diep in mijn kut en hij likte me furieus terwijl ik snikte van genot. Ik slaakte een gilletje van , maar niemand heeft ooit uitgevonden wat er gebeurde in mijn ‚studeerkamer’. Vanaf dat moment deden Arthur en ik het vaker. Zijn lul en mijn kut werden regelmatig door ons bewerkt en we bouwden een fijne relatie op.
Tricia

Nog geen opmerkingen.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com