2/19/2002

Lange Schaamlippen

Opengetrokken Kutjes — Lebberende Schaamlippen

Да пизда губы
lange schaamlippen

Zie ook:
filmpje
filmpje
filmpje

Voltooid deelwoord:
gelebberd
Onvoltooid tegenwoordige tijd:
ik lebber
jij lebbert
hij lebbert
zij lebbert
het lebbert
wij lebberen
jullie lebberen
zij lebberen
Voltooid tegenwoordige tijd:
ik heb gelebberd
jij hebt gelebberd
hij heeft gelebberd
zij heeft gelebberd
het heeft gelebberd
wij hebben gelebberd
jullie hebben gelebberd
zij hebben gelebberd
Onvoltooid verleden tijd:
ik lebberde
jij lebberde
hij lebberde
zij lebberde
het lebberde
wij lebberden
jullie lebberden
zij lebberden
Voltooid verleden tijd:
ik had gelebberd
jij had gelebberd
hij had gelebberd
zij had gelebberd
het had gelebberd
wij hadden gelebberd
jullie hadden gelebberd
zij hadden gelebberd
Onvoltooid tegenwoordige toekomende tijd:
ik zal lebberen
jij zult lebberen
hij zal lebberen
zij zal lebberen
het zal lebberen
wij zullen lebberen
jullie zullen lebberen
zij zullen lebberen
Voltooid tegenwoordige toekomende tijd:
ik zal gelebberd hebben
jij zult gelebberd hebben
hij zal gelebberd hebben
zij zal gelebberd hebben
het zal gelebberd hebben
wij zullen gelebberd hebben
jullie zullen gelebberd hebben
zij zullen gelebberd hebben
Onvoltooid verleden toekomende tijd:
ik zou lebberen
jij zou lebberen
hij zou lebberen
zij zou lebberen
het zou lebberen
wij zouden lebberen
jullie zouden lebberen
zij zouden lebberen
Voltooid verleden toekomende tijd:
ik zou gelebberd hebben
jij zou gelebberd hebben
hij zou gelebberd hebben
zij zou gelebberd hebben
het zou gelebberd hebben
wij zouden gelebberd hebben
jullie zouden gelebberd hebben
zij zouden gelebberd hebben
Gebiedende wijs:
Lebber!

labia minora pudendi

2 Opmerkingen:

Anoniem zei

Geopende schaamlippen!

Anoniem zei

LEKKER!!!!!!

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com