2/19/2002

Naaien

naaien genaaid
Synoniemen:
neuken Zie ook:
Voltooid deelwoord:
geneukt genaaid
Onvoltooid tegenwoordige tijd:
ik neuk
jij neukt
hij neukt
zij neukt
wij neuken
jullie neuken
zij neuken
 ik naai
jij naait
hij naait
zij naait
wij naaien
jullie naaien
zij naaien
Voltooid tegenwoordige tijd:
ik heb geneukt
jij hebt geneukt
hij heeft geneukt
zij heeft geneukt
wij hebben geneukt
jullie hebben geneukt
zij hebben geneukt
 ik ben genaaid
jij bent genaaid
hij is genaaid
zij is genaaid
wij zijn genaaid
jullie zijn genaaid
zij zijn genaaid
Onvoltooid verleden tijd:
ik neukte
jij neukte
hij neukte
zij neukte
wij neukten
jullie neukten
zij neukten
 ik naaide
jij naaide
hij naaide
zij naaide
wij naaiden
jullie naaiden
zij naaiden
Voltooid verleden tijd:
ik had geneukt
jij had geneukt
hij had geneukt
zij had geneukt
wij hadden geneukt
jullie hadden geneukt
zij hadden geneukt
 ik was genaaid
jij was genaaid
hij was genaaid
zij was genaaid
wij waren genaaid
jullie waren genaaid
zij waren genaaid
Onvoltooid tegenwoordige toekomende tijd:
ik zal neuken
jij zult neuken
hij zal neuken
zij zal neuken
wij zullen neuken
jullie zullen neuken
zij zullen neuken
 ik zal naaien
jij zult naaien
hij zal naaien
zij zal naaien
wij zullen naaien
jullie zullen naaien
zij zullen naaien
Voltooid tegenwoordige toekomende tijd:
ik zal geneukt hebben
jij zult geneukt hebben
hij zal geneukt hebben
zij zal geneukt hebben
wij zullen geneukt hebben
jullie zullen geneukt hebben
zij zullen geneukt hebben
 ik zal genaaid zijn
jij zult genaaid zijn
hij zal genaaid zijn
zij zal genaaid zijn
wij zullen genaaid zijn
jullie zullen genaaid zijn
zij zullen genaaid zijn
Onvoltooid verleden toekomende tijd:
ik zou neuken
jij zou neuken
hij zou neuken
zij zou neuken
wij zouden neuken
jullie zouden neuken
zij zouden neuken
 ik zou naaien
jij zou naaien
hij zou naaien
zij zou naaien
wij zouden naaien
jullie zouden naaien
zij zouden naaien
Voltooid verleden toekomende tijd:
ik zou geneukt hebben
jij zou geneukt hebben
hij zou geneukt hebben
zij zou geneukt hebben
wij zouden geneukt hebben
jullie zouden geneukt hebben
zij zouden geneukt hebben
 ik zou genaaid zijn
jij zou genaaid zijn
hij zou genaaid zijn
zij zou genaaid zijn
wij zouden genaaid zijn
jullie zouden genaaid zijn
zij zouden genaaid zijn
Gebiedende wijs:
Neuk! Naai!

1 Opmerking:

][ΤΜL Βrошѕеr zei

Helaas waren de afbeeldingen door Google verwijderd van Picasa – niet lang getreurd – ze zijn nu wederom beschikbaar via een alternatieve locatie.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com