2/19/2002

Orgasme

NuJij-boekenlegger

Beautiful Agony

orgasme
Zie ook „Kim Holland Komt Klaar” (grappig filmpje).

Vriendin Jan Smit: "Ook mannen kunnen orgasme faken"

Yolanthe Cabeau van Kasbergen, de Nederlandse vriendin van Jan Smit, laat opnieuw van zich spreken. Nadat ze vorige maand toegaf een met haar charmezanger en nog een andere vrouw wel te zien zitten, onthult Yolanthe in haar column in het magazine Glossy dat ze haar vaardigheden als actrice bij 'Onderweg Naar Morgen' (een Nederlandse soap à la 'Familie') ook tussen de lakens aanwendt. "Ik moet eerlijk toegeven dat ik 'helaas' weleens een orgasme heb gefaket", zegt ze.

Mannelijke trots

"Niet dat ik dat zo leuk vond hoor en ik weet dat mannen er een hekel aan hebben. Want ja, eigenlijk betekent het dat ze niet zo heel goed presteren en dat beschadigt de mannelijke trots", zo schrijft Yolanthe in haar column.

Vuilbak-incident

Overigens is de actrice/presentatrice ervan overtuigd dat ook mannen het in zich hebben om een orgasme te faken: "Ik las laatst eens dat als mannen na de seks meteen hun condoom afdoen en richting vuilbak gaan, de kans erg groot is dat ze geen orgasme hebben gehad." Jan Smit zou echter niet zo'n type zijn. Volgens Yolanthe is van een vuilbak-incident nog geen sprake geweest.

1 Opmerking:

][ΤΜL Βrошѕеr zei

bron

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com