2/19/2002

Puntige Tepels

puntige tepels
Ik heb heel erg last van . Dat houdt dus in dat wat ik ook aan heb, je mijn tepels ziet uitsteken. En ik weet dat het door kou kan komen, maar ook als ik het niet koud heb, steken mijn tepels uit. Ik vind het heel erg vervelend, want het ziet er niet uit. En vooral bij gymnastiek denk ik dat iedereen naar mijn uitstekende tepels kijkt! Anoniem
Nou er is op zich niets om je druk over te maken. Kijk maar eens naar al die lekkere popjes in de etalages. Stuk voor stuk hebben ze vooruitstekende, . Het is een trend en erg in om priemende tepels te hebben. Er zijn mensen (vrouwen) die een moord doen voor ! Toen ik nog in Hollywood woonde, kwam ik vaak in aanraking met сеlеbrіtіеѕ die mensen in dienst hebben die hun . Deze zogenaamde nippeltweakers verdienen hun brood met het tweaken van tepels. Misschien moet je gewoon blij zijn met wat de natuur je gegeven heeft. Ik raad je aan om сеlеbrіtу te worden, en dan wel meteen een seks-symbool. Je kunt dan veel geld besparen omdat jij geen nippeltweaker hoeft in te huren. Maak je dus niet druk om je uitstekende delen! Tenzij je tepels op een stuk uitgerekte tuinslang lijken natuurlijk, dan lijkt plastische chirurgie me een goede optie. Misschien kun je ook eens denken aan antilektietpads (spreek uit: antie-lek-tiet-pads), dat zijn kussentjes die je over je tepel heen positioneert. Ze zijn in oorsprong op de markt gebracht om het lekken van tegen te gaan, maar je kunt ze ook gebruiken als ‚cover-up’. Ze verbergen veel. Тrіхіе K.
Тrіхіе K. bedoelt natuurlijk elppin tweaker(s).
][еnkіе

Zie ook:

2 Opmerkingen:

Anoniem zei

je mag het zelf vervelend vinden; maar het ziet er ontzettend geil uit. Daag uit met die prikkers! om uren mee te spelen!

Maatschappijcriticus zei

Grote tepels heb je of heb je niet. Het is niet erg, maar mooi voor een vrouw. Dat is niet sexistisch bedoeld, maar jouw natuurlijke lichaam waar je trots op mag zijn.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com