2/19/2002

Surinaamse Negerin

NuJij-boekenleggerSurinaamse
Mollig & met enorm grote borsten

Zie ook:

mega grote negerine prammen
SurinaamseJa jij daar aan de over kant, ik ben een Surinaamse meid met een getint kleurtje, rommige full flaver. En zit te wachten tot jij mij belt, en me vertelt waar je van houdt of wat je wilt doen weet je niks dan weet ik altijd wel leuks voor ons om te doen. Wacht niet langer dan!!! Want je wil deze flaver girl zeker proefen!!! Leg je slabber klaar en bel me voor het te laat is. ―×××―

4 Opmerkingen:

Anoniem zei

“I spy camel-toe…”

Anoniem zei

Letitia!

Anoniem zei

LipLezen?

Anoniem zei

Surinaams???? Dit is Jenny Hill uit Engeland!!!

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com