2/19/2002

Uitpuilende Schaamlippen

schaamlippen-hypertrofie
uitpuilende schaamlippen
 

hangende speklappen tussen d'r benen

Je zit wel eens rond te lezen, in blaadjes en hier op het forum. en meisjes met grote schaamlippen lijken een heel trauma te hebben. Vinden de mannen dit heel erg onaantrekkelijk of kan het jullie helemaal niks schelen?

Ik kan me voorstellen dat zoiets een afknapper is, aangezien je op tv vaak kleine schaamlippen ziet, daarom was ik benieuwd.

Ik vind het zelf mooier als het kleinere schaamlippen zijn. maar ja ik ben een vrouw en ik wil juist weten wat de mannen vinden (haha vrouwen mogen ook reageren natuurlijk, altijd leuk meer reacties).  Paradiso
hypertrofische schaamlippen

Выгибание влагалища-губы

Zie ook:

10 Opmerkingen:

Anoniem zei

Dat wordt lang zoeken naar haar kittelaar.

Anoniem zei

Geile kut!

Anoniem zei

mooie dame met lippen om te zoenen.

Anoniem zei

lekkerr, om te zoenen

Anoniem zei

Precies, zo heb je nog eens wat om vast te pakken of in te happen.

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

geweldig ik ben fan van grote lippen

Daniël zei

ZOEK ER AL JAREN NAAR EEN DAME MET GIGANTISCHE UITPUILENDE SCHAMLIPPEN,,,ZEER GEIL EN SEXY ZEER ZEKER

Unknown zei

mijn vrouw heeft ook zulke grote lippen ik vind dat heel mooi

Unknown zei

dat vind ik nu ook wel mooi hoor dat moet lekker sabbelen zijn

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com