2/19/2002

Uromanie ↪ Zeikwijven

Doe Maar: Regen

Jij man met jouw woorden Jij man met jouw spel Oei jij man met je doen alsof Alsof Jij man lacht je tanden bloot Jij man met je ogen dood Oei jij man met je doen alsof En dan valt de regen regen regen Regen op je kop Regen regen regen Regen op je kop Regen regen regen Regen op je kop Regen regen regen Regen op je kop Jij man gelooft mij niet Jij man wil niet zien Jij man gaat niet rustig dood Dood? Jou mankeert niets zeg jij Jij man wil niet zien Oei jij man gaat niet rustig dood En dan valt de regen regen regen Regen op je kop Regen regen regen Regen op je kop Regen regen regen Regen op je kop Regen regen regen Regen op je kop Dokter dokter Dokter dokter Dokter help me Dokter dokter Dokter help me Dokter dokter Help me help me help me (enz.)
Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com