2/19/2002

Volgespoten Mond

Volgespoten Gezicht

Spermaholics: Zaad Slobberen

zaad slobberen – volgespoten mondСперма заполнены рот

Gretig

Het zaad vloog rond,
als een vogel op zoek naar
zijn nest.
Zij opende haar mond, haar witte
tanden bloot, haar ogen dicht, hij
wist dat ze genoot.
Snel en behoedzaam slikte ze alles
door en wilde meer. Maar dat bleef uit,
tot de volgende keer.


Zie ook met zaad volgespoten kut, volgespoten smoeltje, volgespoten tieten & volgespoten aars; zaadlozing.


filmpje
volgespoten mond
 
Voltooid deelwoord:
geslobberd
Onvoltooid tegenwoordige tijd:
ik slobber
jij slobbert
hij slobbert
zij slobbert
wij slobberen
jullie slobberen
zij slobberen
Voltooid tegenwoordige tijd:
ik heb geslobberd
jij hebt geslobberd
hij heeft geslobberd
zij heeft geslobberd
wij hebben geslobberd
jullie hebben geslobberd
zij hebben geslobberd
Onvoltooid verleden tijd:
ik slobberde
jij slobberde
hij slobberde
zij slobberde
wij slobberden
jullie slobberden
zij slobberden
Voltooid verleden tijd:
ik had geslobberd
jij had geslobberd
hij had geslobberd
zij had geslobberd
wij hadden geslobberd
jullie hadden geslobberd
zij hadden geslobberd
Onvoltooid tegenwoordige toekomende tijd:
ik zal slobberen
jij zult slobberen
hij zal slobberen
zij zal slobberen
wij zullen slobberen
jullie zullen slobberen
zij zullen slobberen
Voltooid tegenwoordige toekomende tijd:
ik zal geslobberd hebben
jij zult geslobberd hebben
hij zal geslobberd hebben
zij zal geslobberd hebben
wij zullen geslobberd hebben
jullie zullen geslobberd hebben
zij zullen geslobberd hebben
Onvoltooid verleden toekomende tijd:
ik zou slobberen
jij zou slobberen
hij zou slobberen
zij zou slobberen
wij zouden slobberen
jullie zouden slobberen
zij zouden slobberen
Voltooid verleden toekomende tijd:
ik zou geslobberd hebben
jij zou geslobberd hebben
hij zou geslobberd hebben
zij zou geslobberd hebben
wij zouden geslobberd hebben
jullie zouden geslobberd hebben
zij zouden geslobberd hebben
Gebiedende wijs:
Slobber!

Nog geen opmerkingen.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com