5/15/2006

't Is Moeilijk Bescheiden Te Blijven…

Peter Blanker

Refrein:
't Is moeilijk bescheiden te blijven Wanneer je zo goed bent als ik Zo stoer, zo charmant en zo aardig Dat zie je in een ogenblik
Ik denk als ik kijk in de spiegel Daar staat een geweldige vent 't Is moeilijk bescheiden te blijven Voor een kerel met zoveel talent De allermooiste meiden Die mij eenmaal hebben gezien Die vallen meteen aan m'n Aan iedere teen minstens tien Ik lig zelfs ook goed bij de mannen Maar dat geeft me ook al geen kick Want er is er niet een op de wereld Die zo goed en volmaakt is als ik Refrein Ik wil ook geen filmcarrière Zoals Houwer, de Gooyer, Krabbé‚ En dat is voor hun dan weer mazzel Zo hou ik ze uit de WW Als ik mijn talent zou benutten Dan was ik de top of the bill Hoewel het gewoon is Dan krijg je kapsones En da's nou net wat ik niet wil Refrein

Nog geen opmerkingen.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com