5/07/2007

Kim Holland – Orgasme

【U2B】 

Ik hou van Holland

Holland, met je koetjes en je weiden, Ik mag jou zo gaarne lijden, Met je molens aan de vliet. Holland, al trek ik naar vreemde stranden, En doorkruis ik alle landen, Jou vergeten doe ik niet. Ik hou van Holland 't Landje aan de Zuiderzee. Een stukje Holland Draag ik in mijn hart steeds mee. Daar waar die molens draaien in hun forse kracht En waar die bollen bloeien In hun schoonste pracht. Ik hou van Holland Met je bossen en je hei. Jouw blonde duinen In bonteOp heel deez' grote aard, Al ben 'k van huis en haard, Is 't kleine Holland het meeste waard. Holland, wat een schoonheid jij kan schenken, Is geen plekje te bedenken Waar 'k het ooit zo heerlijk vond. Denk ik aan je mooie zee en stranden, Blijf ik jou mijn hart verpanden, Al ga ik de wereld rond.
Tekst & muziek: Willy Schootemeyer Zang: Joseph Schmidt
Zie ook dit praatprogramma.

1 Opmerking:

Anoniem zei

Dat orgasme is net zo nep als haar borsten…

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com