8/15/2007

Géén Slipje

NuJij-boekenlegger

Wie durft er wel al eens zonder slipje lopen?

Ik zelf loop vaak zonder omdat het hygiënischer en gezonder is. Dit kan misschien zeer bizar klinken maar het is zo. Dit heeft geen , ik ben ook niet gestoord, in tegendeel. Ik ben arts en kan het dus best weten wie er het meest last heeft van vaginale ontstekingen en blaasproblemen. Bij mij is het begonnen na het lezen van een artikel waarin gesteld werd dat er minder tot geen infecties optraden bij vrouwen die geen ondergoed droegen onder een rok of kleedje. Op dat moment had ik last van terugkerende vaginitis en het is sindsdien spontaan genezen en weggebleven. In mijn eigen praktijk stel ik vast dat ongeveer 4% van de vrouwen nooit ondergoed dragen en dat zelfs tot ong. 20% geen dragen tussen de . Dit gebeurt volledig in het geniep, dit is meestal niet bespreekbaar met de omgeving. Vandaar dat hierop zo'n groot taboe rust. Met deze vraag zou ik dit willen doorbreken, zonder vulgair te worden of zonder andere bijbedoelingen. Ik zou graag willen weten of in de doorsnee-bevolking dezelfde percentages bereikt worden. Hopelijk is men niet te geremd om hierop openlijk doch annoniem te antwoorden. Alvast bedankt!

1 Opmerking:

Anoniem zei

Dat gezonder zou zijn wist ik niet maar draag al jaren, buiten de maandstonden, geen slipje. Vooral in de zomer onder een rokje of jurkje is het heerlijk. bij mij is begonnen na een dagje aan zee. Thuis had ik al mijn bikini onder mijn jurkje aangetrokken. Toen ik weer op huis aan wilde had ik kort daarvoor nog gezwommen zodat het broekje nog nat was. Dus maar uitgetrokken en in de tas gedaan. In het begin was het onwennig maar na een halfuurtje dacht ik er al niet meer aan. Ik vond het direct een heerlijk vrij gevoel en nog steeds. En nou is het nog hygiënischer en gezonder ook.

Laura

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com