10/12/2007

GeenStijl

Calimero-effect



Dumpert

Drammende Kleuter

GeenStijl kan zijn punt niet vaak genoeg duidelijk maken. De manier waarop GeenStijl in 2004 chipsfabrikant Smiths dwong de nieuwste smaak van Doritos ‘Geen Stijl’ te noemen was dan ook hilarisch. De verkiezing Rachel Hazes als Nederlander van het jaar 2005 zo niet grappiger. Maar na vijf van dit soort acties lijkt GeenStijl meer op een drammende kleuter die net zo lang om een ijsje zeurt, tot hij zijn zin krijgt.

De weblog die zo graag tegen de gevestigde orde aantrapt, machthebbers belachelijk maakt en zo graag opkomt voor Jan met de Pet, snijdt naar ik meen met deze acties zichzelf in de vingers. Internetverkiezingen dienen een nobel doel, namelijk iedereen de kans geven zijn of haar stem te laten horen. In plaats van een elitegroepje van deskundigen en oudgedienden bepaalt het publiek wat bijvoorbeeld de favoriete reclameslogan is. Dit levert af en toe verrassende resultaten op. Denk aan Fortuyn als grootste Nederlander ooit.

Stem GeenStijl weg van het Internet‼

huilende peuter

Nog geen opmerkingen.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com