2/11/2008

Hollands Next Top Model Naakt

HNTM Kassandra Schreuder:

Kassandra Schreuder blootKassandra Schreuder geeft zich bloot in Celebrity. De donkerharige schone, die eind vorig jaar tweede werd in de finale van Holland's Next Top Model, poseerde niet alleen vrijwel naakt voor de cover van het blad, maar gaf ook een openhartig interview. „Ik vind vrouwen verleidelijker dan mannen”, vertelt de brunette onder meer in het maartnummer van Celebrity. „Een trio zou ik nog wel eens willen proberen.” Kassandra Schreuder toplessHet fotomodel 'hoeft niet zo nodig een internationaal topmodel te worden'. „Daarvoor ben ik denk ik niet knap genoeg”, zegt ze. „Maar dat compenseer ik met een sterke persoonlijkheid. Ik ben recalcitrant en word juist daarom gewaardeerd.” Kassandra Schreuder is vastbesloten wat van het leven te maken. „Om ergens te komen moet je verder gaan dan alle anderen. Soms tot bloedens toe.”  Novum

Kassandra SchreuderKassandra Schreuder Kassandra Kassandra Schreuder Begindatum van dit bericht: 15 oktober 2007

Nog geen opmerkingen.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com