6/06/2010

Mirjam Sterk

nat blondje dat alleen maar aan kont neuken denkt

30 oktober 2007

De Cultuur Bіmbо Uit Babylon

• werkt op zondag
• vereert afgoden
• zie ook breezer-sletje & bіmbо

Madam Sterk is van mening dat verboden moet worden. Ze gaat daarbij voorbij aan het feit dat voor de legalisering er van 100% van de dames van lichte zeden uitgebuit werd en daarna slechts 30%. Bovendien is het overbodig om het opnieuw bij wet te verbieden als je kijkt naar de argumenten die madam Sterk aanvoert: loverboys (m/v). Bij mijn weten is souteneren nog steeds wettelijk verboden – de huidige wetgeving zou dus voldoende houvast moeten bieden. Verder neemt ze in haar betoog breezer-sletjes in de mond als voorbeeld van de verloedering van onze samenleving – ik ga niet ontkennen dat dit onwenselijk is maar het is nog wel zo dat dit een randverschijnsel is dat hoegenaamd niets met het beroep te maken heeft.

Nou heb ik persoonlijk helemaal niks met hoerenlopen (volgens de behoor ik dus tot een minderheid), waar het mij om gaat is dat wederom aan de meerderheid iets opgelegd wordt door een (Christelijke) minderheid. Madam Sterk lult uit haar babbelonische *** nek.

Willemina Roziena Catharina Sterk: een kut zonder kop.

QED
bіmbо Mirjam Sterkcompositie-foto: © 2007 ][enkie

blond sletje die in haar kont neuken wil

⤢

1 Opmerking:

][ΤΜL Βrошѕеr zei

Zie ook slet Yvette.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com