2/14/2008

Yvon Jaspers Naakt Film

NuJij-boekenlegger

IJs ~ Yvonne Jaspers naakt ~ Boer Zoekt Vrouw bloot in het hooi ~ „Ik ben helemaal klaar!”

IJs
fansite


Yvon Jaspers naaktboerin zoekt man © 2008

Seksboerderij

Ik zat inmiddels bijna 3 maanden op de boerderij, ongeveer 20 minuten buiten het dorp Hazerswoude, bij boerin Martha, haar dochters Julia en Lucia en haar buurvrouw Yvon, mijn favorietje. De timing om daar nu te zijn was perfect, voorjaar en dus veel te oogsten voor de boeren, waren ze lekker moe en moesten vroeg op. We hadden een perfect voorjaar en veel zon. Met een bootje door de sloten, slootje springen, regelmatig de boerin neuken of buurvrouw Yvon, de dochters van Martha, jongens het leek wel een. El Dorado, ik wou nooit meer naar de stad. Laat mij lekker hier zitten, deze vrouwen hier weten als geen ander dat als het gras twee kontjes hoog is, er gedekt moet worden. Het leek wel of ze dichter bij de natuur stonden en ongecompliceerder waren dan stadse mensen. Heb ik een nat kutje dan is dat het teken dat er geneukt moet worden, hoe dan ook, en dan het liefs door mij, Koen, want die stadse jongen heeft een en weet wat hij er mee moet doen. Overal had ik het al gedaan met allerlei vrouwen uit de omgeving en op school in het dorp. De voorlaatste zaterdag was ook weer zo'n dag, echt zo'n bloedhete landelijke voorjaarsdag, met ruisende bomen en de koeien op stal. Het is te warm voor ze buiten, kortom de hele natuur te sloom om in actie te komen, die algehele rust die je alleen op het boerenland aantreft. Zelf lag ik koel op mijn favoriete plekje op de hooizolder. Hier had ik de meiden een keer betrapt toen ze terugkwamen van paardrijden en ze Perhaps, zo heet hun lievelingspaard met een vreselijk grote dikke zwans, moesten afzadelen en borstelen. Ja, ja, laat die meiden maar schuiven, ze waren zo met hem bezig dat ik me in de strijd heb geworpen en ze een veeg heb gegeven die de aanzet was van iets moois. Maar vooral had ik hier een goed zicht op het erf en kon ik zien wat er zich afspeelde in de boerderij en het mooist van alles kon ik het keukenraam zien van Yvon. Ik had haar al vaker vanaf hier begluurd en af en toe mezelf afgetrokken zonder dat iemand dat in de gaten had. Je moet je voorstellen, toen ik er niet was ging het leven hier gezapig z'n gangetje. Mensen laten hun deuren open en voelen zich vrij want het enige dat ze vaak zien zijn landerijen en beesten. En dan zo'n jongen uit de stad die gaat , dat kennen ze niet en ik heb het ze ook niet verteld. Yvon merkte wel eens op dat ik zo'n goeie timing had en hoe ik wist dat ze weer geneukt moest worden. „Dat ruik ik van verre, net als de beesten. Ik ruik je kutsappen van heel ver en dat lokt me naar je toe”, had ik dan gezegd en lachend greep ze me vast en drukte me tegen die immense tieten aan. „Kom hier jongen, ik wil je in me, ik wil gedekt worden nu.” Wat een feest daar op de boerderij en met de buurvrouw. Het zal een uur of vier 's middags zijn geweest die zaterdag, de hele dag al warm en alles en de hele atmosfeer was klam en heet. Ik had Yvon wel van het land zien komen, waarschijnlijk moest ze eten maken voor straks een uur of 6, maar nog geen verdere activiteiten gezien in de keuken bij haar. Misschien heeft ze geen zin met deze warmte te koken, ook al is het lekker koel in de keuken, en ligt ze voor het huis op een stretcher in de zon nog even te genieten. Ik lag net te overdenken om dan maar eens naar de voorkant te sluipen en te gluren, toen ik activiteit in de keuken waarnam. Yvon had zich waarschijnlijk omgekleed toen ze thuis kwam. Met het naar binnenvallende zonlicht kon ik duidelijk zien dat ze, in tegenstelling tot anders, een kort broekje aan had en een simpel truitje met dunne bandjes. Haar volle dikke billen waren duidelijk zichtbaar in het broekje en als ze voorover bukte, om wat uit een kastje te pakken, zag ik de onderkant van haar witte reet en haar overheerlijke zachte dijen waar ik zo vaak tussen gelegen had. Haar truitje liet net te raden over, alhoewel ik haar dikke tieten met grote priemende tepels door haar truitje zag, en als ze door de keuken liep bungelden en schudden haar tieten in het truitje heen en weer. Ze had me wel eens verteld dat het schuren van haar tepels langs haar truitje erg opwindend was en af en toe keek ze zelf vol bewondering naar die grote knoppen en als ze er dan zelf in kneep voelde ze de hardheid ervan en stelde ze zich voor dat ik dat deed. Als ze alleen op de wc zat wilde ze er nog wel eens aan zuigen om te voelen wat ik daar zo lekker aan vond, dat zuigen aan die spenen. Nee, had ze gezegd als jij het doet is het anders, lekkerder, dan weet ik dat ik geneukt ga worden en die gedachte maakt alles geil wat jij doet. Waarschijnlijk liep ze nu ook met die gedachte, want ze glom over haar hele lichaam door een dun laagje zweet. Dan zal haar kutje ook wel lekker sompig zijn, dacht ik, zo'n heerlijke verse zweetkut ruikt altijd lekker en vanaf het eerste moment glijdt je lul er dan lekker naar binnen. Ik besluit met een omweg naar het keukenraam te sluipen zodat ik naar binnen kan kijken en haar kan begluren. Wat een heerlijk schepsel is ze toch. Ze staat tegen het aanrecht en is met het eten bezig. Ze schudt wat ritmisch met haar hoofd, waarschijnlijk staat de radio zacht aan, en wiegt wat met haar volle heupen, hierdoor schuren haar dijen langs elkaar en trilt het zachte vlees van haar billen. Haar tieten deinen ritmisch mee in haar truitje en de tepels schuren aan de binnenzijde tegen de stof, ze vind het lekker want af en toe sluit ze haar ogen. Helemaal in zichzelf gekeerd heeft ze geen idee wat er verder gebeurd, ze ziet mij niet dus ik kan ongestoord van haar genieten tot de keukendeur opengaat en manlief, Ronald, binnen komt. Yvon heeft het nog niet in de gaten maar ik duik wat achter de muur voor hij me ziet. Zachtjes loopt hij naar z'n vrouw en geeft haar een klap op haar dikke kont, haar billen trillen helemaal en ze doet een sprongetje van schrik. Ze begint te lachen als ze ziet dat het Ronald is en gaat verder met het eten. Dan slaat hij zijn armen om haar heen en pakt haar beet, langzaam trekt hij haar naar de tafel, knoopt haar broekje los en met onderbroek en al trekt hij alles van haar reet. Ik zie haar schaamhaar, wat nog geplet is door het strakke broekje, en haar dijen plakken aan elkaar van het zweet uit haar kutje, bruusk duwt hij haar achterover op de tafel. Haar tieten vallen aan weerszijde naast haar en hij stroopt het truitje omhoog om ze te zien. Hij duwt ze naar elkaar toe zodat hij twee tepels in z'n mond kan nemen en gromt wat. Dan maakt hij zijn broek open en haalt z'n pik tevoorschijn. Ik kan het niet goed zien maar als ik Yvon mag geloven is het niet zoveel bijzonders. Toch heb ik de pest in dat hij met z'n piemel in mijn gleufje gaat, en aan de andere kant vind ik het vreselijk geil om te zien hoe Yvon geneukt wordt. Hij neemt haar benen onder haar knieholtes omhoog en duwt ze uit elkaar, dan stoot hij toe en zit zijn piemel in Yvon, met houterige bewegingen neukt hij haar en haar onderbenen bengelen over z'n armen als hij zo bezig is, haar linkerschoen valt van haar voet op de grond en ik zie Yvon kijken. Ze is er niet erg bij. Al snel gaat Ronald harder tekeer en met een paar stoten komt hij zwaar ademend klaar. Hij haalt z'n pik eruit, frommelt het zaakje in z'n broek en Yvon staat ook op. Ze doet haar broekjes weer aan, trekt haar truitje recht en gaat door met het eten dat ze even later op tafel zet. Zonder veel te zeggen eten ze samen en drinkt Ronald nog een kopje koffie. Dan staat hij op, mompelt wat tegen Yvon. Ik ben nog even naar het land, en gaat weer de deur uit. Even duik ik achter een muurtje voor het geval hij bij mij langskomt, maar nee dus, ik kan weer naar het raam. Yvon zit nog aan tafel met haar hoofd op haar handen en zucht, ik zie grote teleurstelling in haar ogen. Om door je man zo geneukt te worden lijkt toch nergens op, zo'n heerlijk lijf met zo'n lekkere kut daar moet je toch van genieten, en ik voel mijn lul hard worden bij de gedachte dat ik misschien kans maak om dit af te maken. Ze staat op van tafel en begint af te ruimen, af en toe schuurt ze met haar dijen tegen elkaar alsof ze moet plassen, dan zie ik dat het sperma van Ronald is dat langs haar benen loopt en waarschijnlijk wat jeukt. Ze loopt resoluut naar het aanrecht, laat haar broekjes zakken en wast haar kutje tot het helemaal schoon is en droogt met een handdoek haar kutje, billen en dijen. Ze staat lang met de handdoek over haar kutje te wrijven. Zou ze toch geil geworden zijn? Dan heeft ze vast niet genoeg gehad en gaat nu met zichzelf aan de slag. Dat had ik nog niet eerder gezien van Yvon, zelfseks. Het kan niet op, eerst gezien hoe ze geneukt wordt en nu dat ze het zelf doet, vind ik vreselijk opwindend. Ze knijpt in haar borsten en wrijft over haar venusheuvel, en met haar hoofd achterover zie ik dat haar ogen zijn gesloten en ze staat tegen het aanrecht geleund in extase. Ze schopt haar broekjes uit en staat met haar benen wijd tegen het aanrecht te rijden. Jammer dat ik haar gezicht niet goed zie, haar grote ronde billen des te beter, en ik zie nu dat de handdoek geklemd zit tussen haar venusheuvel en het aanrecht. Haar hand bewerkt haar lippen en klitje en af en toe zie ik één of meer vingers in haar kutje verdwijnen. Glimmend van haar kutsappen komen ze weer naar buiten en speelt ze met die natte vingers met haar aarsgaatje. Ze begint nu toch wel hitsiger te worden want het rijden wordt steviger en ze duwt haar vingers wild in en uit haar kutje. Om overal beter bij te kunnen gaat ze op een stoel bij de tafel zitten en legt haar benen op tafel, ze laat haar knieën op de tafel rusten, dan zakt ze helemaal onderuit op de stoel zodat ze steun heeft met haar rug op de zitting. Ik kijk vol in haar waar ze nu vier vingers in haar kutje heeft en met haar andere hand driftig haar klitje vingert. Ik zie haar naar adem happen maar echt klaarkomen lukt niet, dan grijpt ze naar het aanrecht en pakt een komkommer die daar ligt, het steeltje was er al afgesneden en ze stopt hem in haar alsof ze een man pijpt. Ze likt hem over de volle lengte en laat er een dikke laag slijm op achter. Dan duwt ze haar schaamlippen met twee vingers uit elkaar en met de andere hand zet ze de komkommer voor haar kutje. Ik zie het eerst dunne stukje naar binnen schuiven als ze de komkommer vastpakt met twee handen. Dan zie ik hoe ze de hele komkommer over de volle lengte met één stoot diep naar binnen in haar kutje laat gaan. Hij verdwijnt bijna helemaal tussen haar schaamlippen en ik hoor haar hier buiten kermen en snap niet goed of het van pijn of genot is. Ik heb mijn al in mijn hand en sta er stevig aan te sjorren en voelde de eerste druppels voorvocht uit mijn lul komen, maar ik word zo vreselijk geil van Yvon met die komkommer dat ik het echt niet meer houd en door het raam naar binnen klim. Ik wil die komkommer in haar kut stoten en dan ga ik deze klus samen met haar afmaken. Ik sta met mijn apparaat uit mijn broek in de keuken, Yvon zit nog steeds met haar ogen dicht zichzelf te neuken en ik hoor haar grommen, kreunen en mompelen. „O god, allejezus, wat voelt dat lekker zeg, zo'n ding lijkt wel een enorme lul die m'n hele buik opvult, wat is deze groot zeg en wat voelt het lekker ruw in mijn kut, oh ja voelde ik Ronald maar zo, was Koen maar hier die kon me dan lekker klaar neuken, oh god laat het altijd zo blijven, ja, hmmmm”, kermt Yvon en ik loop naar haar toe en stop plotseling mijn stijve pik in haar mond. Een beetje verschrikt kijkt ze op en begint dan gulzig aan mijn lul te zuigen, mijn eikel lijkt wel uit elkaar te spatten zo hard zuigt ze eraan en ik neuk haar in haar mond, diep en vol mijn pik erin tot in haar keel. „Ik wil je neuken met die komkommer”, zeg ik. „Kom op de tafel liggen met je hoofd naar de rand, dan kan ik je in je keel neuken terwijl ik die enorme lul in je kut douw”. Ze gaat op de tafel liggen en met haar hoofd over de rand is ze precies op de goede hoogte om mijn lul diep in haar keel te krijgen. Ik buig wat voorover waardoor mijn pik zo diep in haar keel gaat dat ze moet kokken, ik trek me terug en grote slieten slijm hangen aan mijn . „Het lijkt wel of je klaargekomen bent, joh” zegt Yvon als ze weer kan praten. „Wel geil zo die slierten, een lekker glijmiddel voor mijn keeltje, kom maar steek hem er maar in”. Dat laat ik me niet twee keer zeggen en langzaam schuif ik mijn hele paal in haar mond. Helemaal verdwijnt hij en ik zie haar nek dikker worden als ik in haar keel zit. Godverdomme wat lekker zeg en zo zacht, wat is het toch een heerlijk geil wijf, zachtjes masseerde en speelde ze met mijn . „Doe je benen maar wijd schat, dan ga ik je met die enorme lul neuken, helemaal je kut in”, en ik houd haar kutje wat open om het dunne gedeelte naar binnen te laten glijden. Het idee dat ik haar met een komkommer zal neuken, geeft haar een geheel nieuwe sensatie en gretig duwt ze haar heupen omhoog om hem helemaal te ontvangen. Ik had gezien hoe ze het zelf had gedaan en nogmaals krijgt ze met een harde stoot de hele komkommer in haar zeiknatte soppende kutje. „Groempf-aaaaaahhhrrrrggg”, hoorde ik toen de hele komkommer erin zat. Nu langzaam beginnen, dacht ik, erin en eruit, erin en eruit, elke keer gaan haar schaamlippen een beetje mee naar binnen en weer naar buiten, glinsterend van haar kutvocht komt hij naar buiten en weer naar binnen, terwijl ik met dezelfde regelmaat mijn in haar keel schuif, zalig is het. Haar kutje was zo soepel geworden dat het met één hand ging inmiddels en ik met mijn andere hand haar tieten kon masseren en haar tepels hard houden, ik stond op springen bij deze aanblik van zo'n wellustig wijf die zich volledig overgaf en liet nemen door mij. Ik voel Yvon wat verslappen en zie dat haar hoofd rood aangelopen is van zuurstoftekort, haar hoofd achterover bungelend en mijn lul in haar keel zorgt voor adem tekort. Ik heb wel eens gehoord dat als vrouwen adem tekort hebben ze een orgasme van hun leven kunnen hebben. Ik haal mijn kloppende pik uit haar keel, ze snakt direct naar adem, en terwijl ik de komkommer in haar kut hou, draai ik haar om zodat ze met haar billen op de rand van de tafel lag. Haar benen omhoog langs mijn lijf, haar naast mijn oren, dan had ik goed houvast aan haar dijen. Ze had inmiddels zelf de komkommer weer vast die nog steeds in haar kletsnatte kut zat. „Ah ja Yvon, haal hem er maar voorzichtig uit dan kan ik je lekker neuken in die grote echoput van je, die grote geile hoeren kut, toe maar zachtjes, dat je hem goed voelt”. Langzaam zie ik haar schaamlippen open gaan en het hele gevaarte naar buiten komen, ondertussen kreunt ze zachtjes en geniet zichtbaar. Als de hele komkommer eruit is, kan ik diep in haar kut kijken die mooi rond openstaat, haar kutspieren zijn gewend aan de omvang en hebben zich aangepast, wat een vreselijk geil gezicht. Yvon heeft de komkommer nog in haar hand die net uit haar kut komt. Ze ligt met haar ogen dicht te genieten en ik sta hier tegen een groot neukgat aan te kijken waar ik mijn lul in kan rammen. Ik schuif mijn lul in haar kut en het voelt koud aan van de komkommer, ze voelt mijn hete lul wel vanwege de warmte en omdat ik hem helemaal door duw. Het is een aparte ervaring in zo'n grote koude kut te neuken en niet haar kutje om je paal heen te voelen. Yvon ligt nog een beetje in trance mee te neuken door haar billen naar me toe te schuiven als ik naar binnen ga, en langzaam sluiten haar kutspieren zich om mijn staaf en wordt ze warm van binnen. Het leek wel of ik hem nu ineens naar binnen stoot bij haar, want ik hoor een donkere kreet die uit haar buik komt. „Oooooooohhhhhhh ja, Koen, je neukt me, je zit diep in me, ik voel je zo lekker, oh ja die lul van jou is zo lekker. Je hebt een heerlijk dikte-verschil van je eikel tot je wortel. Oh ja, ik had net een echoput maar nu past jouw keiharde paal er zo naadloos in dat het voelt alsof mijn hele buik is gevuld, en dan het gevoel als je me neukt, erin en eruit en langs mijn schaamlippen, voelt zo heerlijk terwijl je ballen tegen me aan kletsen dat maakt neuken met jou zo bijzonder. Ik wil dat je hier blijft, mijn eigen neukmaatje moet hier blijven”. Yvon ligt met haar ogen dicht wat voor zich uit te brabbelen en was ontspannen. Door mijn rustige geneuk laat ik haar meedeinen op het ritme van mijn stoten. Haar hele lichaam deint mee, haar zware tieten schuiven over haar borst heen en weer en als ik iets harder en dieper stoot, is het schudden heftiger. Ik vind het heerlijk deze gewillige vrouw te neuken en alles te zien bewegen aan haar en ik word krachtiger met mijn stoten terwijl ik haar dijen tegen mijn borst aan trok. Ze is inmiddels zelf ook weer wat bij haar positieven gekomen en houd de rand van de tafel vast om mijn harde stoten op te kunnen vangen. Ze ligt helemaal vast en de enige beweging die er nog is als ik krachtig in haar stoot, is de tafel die beweegt. Ik klets tegen haar billen, mijn zaadzak tegen haar bilnaad en ik zie mijn neuklat natter en natter worden als ik uit haar kut kom. „Oh ja., je kut heeft zich weer aangepast, ik voel mijn eikel weer langs je kut strijken binnenin, oh Yvon het is zo geil om je zo te zien terwijl je geneukt wordt, je schuddende tieten, mijn hele paal in je en jij genieten, heerlijk is het”. Yvon kijkt me geil aan met klein oogjes. „Oh schat ik wil ook zien hoe je paal in me gaat, ik wil het zien en voelen hoe je me neukt, pak de spiegel boven het aanrecht, ik wil je me zien neuken”. Ik pak snel de spiegel en schuif gelijk weer mijn lul in haar, de spiegel houd ik tussen haar knieën vast en een beetje schuin tot ze haar eigen gleuf kon zien waar mijn pik in zat. „Oh wat geil, schuif eens een beetje, ja, ja oh, ik voel het en kan het zien, jezus wat geil ja oh lekker oh neuk me maar zo”. Yvon ligt als gebiologeerd te kijken hoe mijn paal in haar verdwijnt en hoe ze hem dan binnenin zich voelt, haar ogen worden groter en ik zie haar orgasme komen. Ze trekt ook zelf aan de tafel om mijn pik nog dieper in zich te krijgen. „Oh Yvon, je vind het lekker he, geile kut van me, je wilt geneukt worden door die harde pik van me he, ik zal je naaien, hier oh wat geil zeg jij, hoerige kut”. En we neuken wild en hard, ik kijkend naar Yvon waar alles aan schud en Yvon kijkend in de spiegel. Ik ga het niet lang meer houden zo en schreeuw het uit van genot, zwaar hijgend zeg ik: „Aaaahhh Yvon, ik ga zo komen, ik wil je kut volspuiten met m'n geil, helemaal en alles in die geile kut van je spuiten”. Yvon kon alleen maar mee neuken en in de spiegel zien dat mijn lul groter en harder werd. „Oh ja, ik zie het, ik voel het, je lul wordt harder en dikker, ja ik voel het, jezus, jezus wat geil, kom neuk me klaar, neuk me kut klaar, ik wil klaarkomen op je lul, ooohhhhhhh wat geil zo ja, ja ik ga... ik ga komen, nnnjjjaaa ik kom op je pik ooohhhh ja ik kom ah ah oh ja jezus wat geil” roept ze terwijl ik mijn ballen tegen mijn onderbuik voel als mijn spieren zich samentrekken en al het bloed naar mijn eikel gestuwd wordt. Ik wil haar volspuiten en ram mijn pik nog harder in haar gespannen kutje. Nu ga ik komen, ik spuit haar hele baarmoeder vol nu ze zo open staat. „Oh Yvon ik ga ook komen, mag ik in je spuiten, ja, ja, ik ga spuiten hoor, ik ga komen, oohhh ja.” „Oh ja neuk maar, neuk je lekkere sletje maar toe maar kom maar lekker in me, schiet je zaad maar in me kom, kom ja spuit”. Het lijkt wel of mijn eikel van m'n pik wordt afgeblazen, m'n sperma komt met zoveel kracht uit mijn snikkel dat ik Yvon met grote ogen zie reageren. „Oei, wat veel, wat hard spuit je me vol zeg, wat lekker”. Golf na golf warm sperma wordt met veel kracht haar kutje ingeschoten en ze voelt hoe ik mijn lul diep in haar kutje begraaf en ze ziet in de spiegel dat mijn buik tegen haar schaamlippen aankomt. „Ja zo even blijven staan, heel diep in me en hard tot je wat slapper wordt en dan wil ik mijn eigen druipende kut zien van jou zaad, hoe het er uit loopt langs mijn billen en op de grond klettert, oh godsamme wat is dat lekker als je me neukt Koen, voor jij hier was, was ik nog nooit zo geneukt, lekker neukdier”. We staan nog wat na te wiegen en mijn lul wordt een beetje slapper, ze pakt zelf de spiegel, doet haar benen heel wijd en ik laat langzaam mijn lul uit haar spleetje glijden. Hij is kleddernat van haar sap en mijn geil. Meteen als mijn lul eruit komt, gaat de eerste golf sperma mee, een deel valt op de grond en een deel druipt langs haar bilnaad en billen naar beneden. Geweldig vind ze het, dit nog witte vocht uit haar kutje te zien komen. „Volgende keer wil ik dat je in mijn mond klaarkomt Koen, ik wil je proeven, ik wil je voor altijd in me als ik je doorslik, geile bink van me”. Nadat haar poesje redelijk leeg is, help ik haar overeind en vallen de laatste druppels uit haar lekkende kutje. „Zo, jij gaat weer naar buiten, voor mijn man er weer is, dan ga ik me wassen en afwassen, anders lijkt het wel of ik niks gedaan heb. Volgende keer gaan we een keer lekker in bed neuken”. Ze geeft me een kusje op mijn natte pik en loopt naar het aanrecht om zich te gaan wassen. Ik kleed me aan en ga naar de andere boerderij, ik heb wel zin om te eten. Vanaf het andere erf zwaai ik nog even naar Yvon die voor het raam staat.  Αкша

13 Opmerkingen:

][ΤΜL Βrошѕеr zei

De afbeelding was door Google verwijderd van Picasa. Inmiddels is dit gerepareerd.

Anoniem zei

Yvonne is geil zeg!

Anoniem zei

yvon is kapot geil

Anoniem zei

ik wil mijn pik daarin laten glijden aaaaaaaaah

Anoniem zei

die wil hard neuken, lekker kut lekken

Anoniem zei

Wat een geil wijf ik wil haar lekker hard in alle gaatjes nemen.

Anoniem zei

OJOOJEE! Wat een geil sletje! daar wil ik mijn lul wel in late glijen!!!mmmm xD

Anoniem zei

die is lekker geil zeg!!
mijn stijve kan daar wel in

Anoniem zei

ik wou dat ik daar bij was geweest!!!

Anoniem zei

KANKER GEIL OUWE ALS IK DAAR BIJ WAS GEWEEST HAD IK EM DER IN LATE GLIJE!!!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

jij kan helemaal iet seksen en zowel laat het me dan weten mijn emailadres is verwijderd door de beheerder van dit weblog@live.nl

Anoniem zei

Ik zou yvon lekker anaal in der poepert nemen

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com