2/26/2008

Geil In Krispijn

NuJij-boekenlegger
Aisha uit Dordrecht bestaat wèl. Ben er nu twee keer geweest. Betaalde de eerste keer voor een uur. Na 20 mi­nu­ten werd ze onrustig, een collega zou komen. Zij moet aan haar toekomst denken. Of ik snel weg wilde gaan. „Volgende keer half geld, doe ik het 3 × beter.” Had € 140,― betaald. Kon na aan­dringen € 20,― terug krij­gen. Maar volgende keer wordt het een stuk beter. Ok week later, twee mail­tjes voor de afspraak. De a­vond te voren bevestigd. 's ochtends om 11:00 uur. Sta ik voor de deur, was mevrouw verlaat, of ik een half uur wilde wach­ten. Buiten in de storm. Ok zei de gek, doe ik. Om 11:40 mocht ik binnen. „O, ben jij het, had je niet ver­wacht.” Alsof het uitmaakt welke klant er komt, zou je denken. In de keuken wach­ten. Mevrouw ging de zaak op orde brengen. Stofzuigen, opruimen en, ja wel, ver­kle­den. Mocht om 12:00 uur in de kamer. Uit­kle­den en op het bed. Zij drentelt rond. Dit pak­ken, dat pak­ken. „O ja, moet nog plassen.” „O nog even bel­len.” „O de condooms pakken.” Om 12:20 is mevrouw gereed. Het spel kan beginnen. Steekt een pijpje op. „Goh, wat zit daar in?” „Cocaïne, word ik geil van.” Zal wel…… Na 3 mi­nu­ten de voordeur bel, daarna klop­pen, daarna de telefoon. „O, mijn vriendje, stil zijn.” Na een kwar­tier nog bel­len en klop­pen, inmiddels 12:35 uur. Plan be­dacht, zij kleedt zich aan en vertrekt over het ach­ter­bal­kon……… Goed een kwar­tier later zit ik nog steeds alleen in de kamer. Heb me aan­ge­kleed en ben vertrokken. € 100,― ar­mer, had met m'n stomme kop al betaald, niets geleerd van de eerste keer… Had nog het idee om dingen uit haar flat mee te nemen, bankpasje lag op tafel. Heb dat alles niet gedaan en ben als een dief in de nacht vertrokken…… Tjemmes 1 februari 2008
Zie ook Turkse hoer.
advertentie

1 Opmerking:

Anoniem zei

Ayşe uit Dordt!

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com