3/11/2008

Buurmeisje

Mijn buurmeisje Sandra vond 't leuk om oudere mannen te verleiden en om controle over hen te hebben. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik gelijk al als een blok voor haar viel en ik vond 't leuk om door dit meisje overheerst te worden. En zij had dat intuïtief ook drommels goed door en ze maakte daar gretig gebruik van........

Sandra woonde bij mij in de buurt, een paar jaar lang. Sandra was een mooi meisje om te zien. Al had haar schoonheid iets natuurlijks over zich, iets gewoons bijna. En daar val ik nou net op. Ze was niet groot, 1,70m en ze had donkerblond, halflang haar en een gezicht dat 'gewoon' mooi was om te zien. Al zou je haar niet zo snel op de cover van één of ander modeblad aantreffen. Een degelijke schoonheid is een kernachtige omschrijving voor haar uiterlijk. Haar figuurtje was werkelijk prachtig. Niet te slank, niet te stevig. Precies goed! En ze had volle, mooi gevormde borsten en een zalig kontje. Haar ogen waren net een sprookjesboek; je verkeerde direct in dromenland.

Ik was al een tijd lang getrouwd en 't contact met mijn vrouw was wat verwaterd door omstandigheden, die 't vermelden niet waard zijn.

Sandra was een erg leuk buurmeisje dat en zij was het meisje die de sleur in mijn leven kon oplossen. Ik zag haar wel eens op straat lopen als ik naar mijn werk ging, lopend naar mijn auto of als ik naar de sportclub fietste. Maar naar gelang ik haar vaker zag, begon er in mij iets te broeien aan enorme interesse voor dit meisje, dat zoveel jaren jonger was dan ik. Ze keek me altijd verleidelijk en betoverend aan als we elkaar zagen en ze leek door te hebben wat ik voor haar voelde. Ze keek me altijd op een geile manier aan. Als ik haar te lang aankeek verdronk ik op den duur bijna in haar prachtige kijkers. Op een zaterdag kwam ik terug van 't boodschappen doen, m'n vrouw was met een paar vriendinnen een weekendje op stap, ik zat alleen thuis. Ik had vijf sinaasappels gekocht. Ik draaide de auto de straat in en wie zag ik aan komen lopen? Sandra, 't mooie en verleidelijke buurmeisje. Ik keek haar een paar seconden als in trance verkerend aan en vervolgens pakte ik de boodschappentas uit de auto. Het was een papierenzak. Ik had die zak onhandig beet en daardoor scheurde die zak open en alle sinaasappels rolden over straat, enkele scheurend door de klap op de straatstenen en precies op dat moment kwam Sandra langs lopen. Ik schaamde me rot, maar wist dit goed te verbergen. Haar haren danste in de wind, ze had iets gelukzaligs over zich, iets nieuws. Het was zomer, dus ze was schaars gekleed. Sandra had een strak roze truitje aan waarin haar volle borsten en haar erotische tepeltjes prachtig in afgetekend werden en ze had een strakke, afgeknipte spijkerbroek aan. Haar erotisch lange benen waren prachtig gebruind door de zomerzon. Ik keek als door een reflex naar haar volle en zalige borsten en ik bleef een paar seconden staren, tot ze voor mijn neus stond. Ik schrok van mijn starende blik en ik keek haar even geschrokken aan. Ze lachte even, alsof ze wilde zeggen; "ik heb je wel door mannetje" en ze vroeg of ze mij ook kon helpen, wijzend naar de sinaasappels die op straat lagen. Ze rook zalig naar een enorm verleidelijke lucht. Of was dat de verbeelding van mijn geest? Was ik gewoon verliefd op d'r? Ze bukte zich, keek me even indringend aan en ze lachte verleidelijk naar me. M'n hart bonsde in m'n keel. Daarna begon Sandra de sinaasappels op te rapen met haar strakke kontje naar me toe gericht. Ik slikte even en ik staarde naar haar zalige kont, die in een te strakke spijkerbroek zat. Ik bleef maar naar Sandra's billen kijken, ondertussen met een enorme lul in m'n broek, terwijl zij heel handig vijf sinaasappels in één hand nam. Ze had mooie handen en ze liet me de sinaasappels vervolgens zien. "Waar moeten deze oranje jongens eigenlijk in?" vroeg Sandra, mij ondertussen indringend aankijkend. Ik was gelijk weer in dromenland. Maar ik herpakte mezelf weer. "Je mag wel even mee lopen naar m'n huis, kan je ze in de garage leggen" zei ik. "Oké" zei ze heel spontaan. Sandra liep naast me, op weg naar m'n huis. "Jij woont hier ook in de buurt hè?" vroeg ik, in 'n poging 't gesprek te openen. "Ja, nummer 101, een paar huizen verderop" zei ze. "Hoe oud ben je eigenlijk?" vroeg ik haar. "Wat denk je zelf?" zei Sandra vrolijk. "Tsja, negentien jaar soms?" zei ik aarzelend, terwijl ik haar van top tot teen met m'n ogen opnam. "Achttien jaar, volgende maand word ik pas negentien lentes" zei ze. "En hoe oud ben jij dan helemaal?" vroeg Sandra. We waren bij de voordeur beland. De felle zomerzon weerkaatste precies in de deurkruk, het weerkaatsende licht verblindde mijn ogen even. Ik keerde me even om, knipperend met m'n ogen. Toen ik weer beeld had zag ik haar volle borsten en geile tepeltjes door haar strakke truitje pronken. Ik sloot m'n ogen van verlangen. "Nou?" zei ze. "Achtendertig" zei ik aarzelend. "Oh, nou. Je ziet er veel jonger uit hoor" zei Sandra spontaan. "Dank je" zei ik, ondertussen de voordeur openend. De sinaasappels had Sandra keurig in de garage gelegd en ze stond weer in de gang, klaar om weer te vertrekken. "Wil je wat drinken, als dank voor je hulp?" vroeg ik haar spontaan. "Je bent toch getrouwd?" zei ze heel direct. Ik schrok even van haar directheid, maar opnieuw hervond ik mezelf weer snel. "Ja, maar goed. Daarom mag ik wel wat met een andere vrouw drinken, helemaal als m'n eigen vrouw er niet is" zei ik. Ze keek me aan, ze had mijn bedoelingen door en haar mooie gezichtje kwam steeds dichter bij. Haar bruine ogen waren nog de enige objecten die er op deze hele wereld voor mij bestonden. Toen ze vlak bij m'n oor was, zei ze: "is goed" en ze kuste even op m'n oorlelletje en daarna liep Sandra al voor me uit de huiskamer in. M'n oor tintelde van dat kusje en van verlangen. Haar zalige strakke en volle billen pasten nog maar net in haar nauwe en afgeknipte spijkerbroekje. Haar billen bewogen speels heen en weer. Haar broekje was te kort en te strak, waardoor ik haar half ontblote billen goed kon zien. Ik zag geen onderbroek. M'n fantasie sloeg op hol en mijn lul groeide opnieuw als in een reflex, in het aangezicht van zoveel verleiding, tot een recordhoogtepunt. Ik liep achter Sandra aan met een enorme paal in m'n broek. Ik probeerde dat een beetje te bedekken met mijn T-shirt. Sandra hoorde dat ik m'n T-shirt uit m'n broek wilde halen. Ze keerde zich naar me om en ze liep op me af. Haar handen vouwde ze om m'n nek. "Wat ben jij aan 't doen stouterd?" zei ze, mij strak aankijkend. Ik kon geen kant meer op. Dit meisje had me in de tang en ze wist 't. 't Kon me niets meer schelen, ik wilde haar hier en nu!

"Heb jij een onderbroek aan?" zei ik, iets te spontaan, 't flapte er ook zo uit bij me. "Oh shit, wat zeg ik nu weer?" dacht ik in mezelf. Maar Sandra glimlachte naar me en ze kwam met haar mond naar m'n oor en ze sabbelde plotseling zalig op m'n oorlelletje en daarna zei ze heel zachtjes in m'n oor "neen, lekker hè?". En ze keek me weer aan. "Ja" fluisterde ik. "Je mag wel even voelen" zei ze en ze hield twee vingers tussen haar broekrand en haar buikje en ze deed die vingers open. Ik keek eerst naar d'r strakke buikje, toen naar d'r naveltje en vervolgens naar d'r strakke broekje. Ik keek langs haar broekrand en langs haar vingers en ik zag een paar zwarte schaamhaartjes. En ze haalde haar vingers er weer uit. "Voel zelf maar" zei ze. Dat liet ik me geen 2e keer zeggen natuurlijk en ik deed twee vingers tussen haar broekrand en haar buikje. Ik stond dichterbij en ik zag haar half geschoren schaamharen. Ik gleed met m'n middelvinger naar beneden en ik aaide zachtjes over haar clitoris. "Hmmm stouterd, wat doe je nu??" zei ze speels. En ze haalde m'n hand uit d'r broek en likte vervolgens mijn vinger af. Haar tong krioelde over m'n middelvinger en haar lippen zogen m'n vinger bijna vast in d'r warme en vochtige mondje. M'n lul lag nu wild kloppend in m'n broek. "Zie je wel dat ik geen onderbroek aan heb" zei ze na een tijdje, m'n pols ondertussen vast houdend. "Heb jij een onderbroek aan?" vroeg ze aan mij. "Voel maar" zei ik tegen Sandra. "Ik kijk liever" zei ze en ze begon brutaal mijn broek open te knopen. Ik kon geen weerstand bieden door m'n geilheid en dat wist Sandra. Ze knoopte m'n broek open en ze trok mijn spijkerbroek geoefend naar beneden. M'n lul stond recht overeind in mijn boxenshort. En ze nam zo mijn piemel door mijn boxershort heen in d'r strakke mondje. En ze pijpte me even een paar seconden. Haar strakke mondje vouwde zich om m'n eikel en haar lippen bewogen geoefend over m'n genotsknots heen en weer. En toen deed ze m'n boxer naar beneden. Mijn lul sprong overeind, kloppend van verlangen. "Ja, jij heb er wel eentje aan" zei ze glimlachend. "Nu niet meer" zei ik. Ze lachte en ze kwam overeind. Opeens gingen we heftig met elkaar tongen, een volle minuut lang, onafgebroken achter mekaar. We keken elkaar strak aan en ik knoopte haar broekje los, Sandra ondertussen aan kijkend. Ze gooide haar haren verleidelijk over d'r schouder, vouwde haar handen om m'n nek en ze keek me strak aan. Ik ging door m'n knieën en ik deed haar broekje naar beneden tot haar knieën. Haar strakke en vochtige, half geschoren kutje was onweerstaanbaar voor me. Ik kuste eerst haar buikje en vervolgens opende ik heel langzaam haar vochtige en gezwollen schaamlippen.

Ze aaide door m'n haar en ze zei hitsig: "bef me buurman, bef me!" Heel voorzichtig beroerde ik met m'n gespierde tong haar kut, eerst voorzichtig en langzaam en daarna steeds krachtiger. Bijna plagerig, tot ze bijna gek van verlangen werd. "Door, door, door" zei ze hitsig. Ik neukte haar op een gegeven moment met mijn tong. M'n tong schoot zo in haar vagina. Heen en weer, steeds sneller en sneller. Mijn handen kneedde haar volle doch strakke kont. "Ohhh, shit" zei ze vol geilheid, ondertussen was ze zichzelf wild aan 't vingeren. M'n lul was nu zo enorm groot, dat 't leek alsof hij er zo af kon knallen. Ze werd snel lekker vochtig. 't Neukvocht dat uit d'r kut droop likte ik zo op en slikte 't door alsof 't slagroom was. "Zuig m'n kut leeg stomme klootzak!!" zei ze grof en wild van verlangen. Ik was zo enorm geil dat ik ook twee vingers in d'r poes stak. Sandra was zichzelf ondertussen wild aan 't vingeren. Ze kwam enorm heftig klaar, ze slaakte wilde kreetjes van verlangen. "Ahhh, ahhhh, ahhhh" zei ze luid. "Ohhh shit, lekkerrrr" zei ze vervolgens en ze duwde mij op de grond. "Ik ga je neuken klootzak" zei ze op een geile grove manier. Ik bracht geen woord uit, ik keek d'r alleen maar geil aan. Ze trok haar roze truitje uit en haar volle, zalige en mooi gevormde borsten pronkte trots vooruit. Ik aaide over haar warme en volle borsten en ik kneedde ze lekker geil en ik bewoog ze even heen en weer. Ze drilde geil. 't Was een zalig gevoel, die lekkere tieten van Sandra. Deze volle borsten van dit meisje van achttien jaar..... Ik zoog op d'r tepel, eerst voorzichtig en toen steeds strakker. "Uhm" zei ze. En ze duwde me nogmaals op de grond en ze ging met haar strakke en intens natte gleuf zo pardoes op m'n harde staafmixer zitten. M'n lul gleed zo in d'r strakke en warme grotje en ze bewoog eerst heel langzaam op en neer en daarna steeds sneller, zichzelf opnieuw klaar vingerend. Ik keek haar strak aan, hoe deze jonge vrouw mij wild aan 't neuken was. Het was een droom die eindelijk uitkwam, na zoveel jaren van sleur was hier eindelijk deze jonge geile godin die mij wild neukte en alle touwtjes bediende en 't kon me niks schelen! Ik kon geen kant op, ik lag op de grond. Sandra zat boven op me, mij neukend. Ze had me in de tang en ik vond dat maar wat geil. Bij elke stoot bewogen haar borsten wild heen en weer en d'r kont kwam geil op m'n dijbenen terecht. Pets, pets, pets, hoorde ik haar billen kletsend op m'n dijbenen. Ik werd van dat geluid nog veel geiler. Ze bewoog steeds sneller en sneller heen en weer. "Ik neuk je klootzak, ik neuk je" zei ze geil brutaal. Haar haren danste wild heen en weer. Sandra was me wild aan 't neuken, haar billen kletsten steeds sneller op m'n dijbenen en haar tieten bewogen wild heen en weer. Pats, pats, pats, hoorde ik haar billen heel geil op m'n dijbenen kletsen. Haar zalige tieten bewogen wild heen en weer, haar tepels stonden stijf van verlangen. Ik kneedde haar zalige borsten terwijl Sandra mij wild aan 't neuken was. zij bepaalde 't tempo, ik stond stijf van geilheid. Haar strakke kut schoof steeds sneller over m'n enorm stijve staaf. Sandra vingerde geil haar hete clit die van opwinding nog groter was geworden. "Ik kom" zei ik krakend van geilheid. "Spuit me dan vol stomme klootzak, spuit mijn kut vol met je neukzaad klootzak" zei ze en ik spoot m'n witte zaad zo in d'r strakke kut. Ik kwam heftig klaar en het spuiten leek niet op te houden! Daarna stond ze weer op, m'n lul zoog zo uit d'r strakke kut en het zaad droop zo langs d'r dijbenen omlaag. "Je hebt me zwanger gemaakt klootzak" zei ze glimlachend en ze trok d'r broekje weer aan. Er vormde zich al snel een natte plek op d'r strakke broekje op de plaats van haar poesje. Ik keek naar haar borsten en naar die geile plek op d'r kut. Ze keek me even onderzoekend aan, ik liggend op de grond, uitgeteld, plat geneukt door dit warme en geile buurmeisje Sandra. "Doei!" zei ze plagerig en ze vertrok, haar strakke truitje ondertussen aantrekken en al snel sloeg de voordeur in het slot, alsof de wind er op stond. En weg was Sandra. Ik lag even met mijn handen voor m'n ogen, daarna zuchtte ik eens heel erg diep en ik kwam langzaam overeind. Ik stond weer op m'n benen, de geilheid ebde weg..en ik hoorde m'n vrouw de voordeur open doen.........

⤢

Nog geen opmerkingen.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com