10/07/2008

Grootste Natuurlijke Borsten

NuJij

Top-70 ﴾diavoorstelling﴿

Buddha Bar
U2B

grootste tieten

Eerste versie van dit bericht = 2 april 2008

Een 24-jarige vrouw heeft haar borsten moeten laten amputeren. Tijdens haar zwangerschap waren ze opgezwollen tot cupmaat 34ZZZ. Haar boezem woog maar liefst 33 kilo...

Afrodita Kamberi (24) uit Macedonië wist de dokters er van te overtuigen dat ze haar enorme borsten weg moesten snijden omdat ze helse pijnen moest doorstaan. "Ik wist wel dat mijn borsten zouden opzwellen tijdens mijn zwangerschap, maar in mijn geval bléven ze maar groeien", vertelt de vrouw in The Sun. "Ik kon nog amper slapen en ik moest zelf een in elkaar knutselen. Daar gebruikte ik een laken voor". De enige manier om de jonge vrouw uit haar lijden te verlossen was een borstamputatie. De operatie duurde zeven uur. "Gevallen als deze zijn uiterst zeldzaam, maar ze kunnen gebeuren", aldus een van de artsen.

Nog geen opmerkingen.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com