4/16/2008

Italiaanse Amateurs

Latina Hard In Aars Geneukt

1 × klikken: na een ½ sekonde begint het…
einde: ~ zijn gaat over haar
Met een diepe zucht zei Bella: „Toos, liefje, ik moet een man hebben.” „Welke volwassen meid moet dat niet?” vroeg Cato. „Ik moet een vent hebben,” herhaalde haar vriendin. "Zoals ik er nu, haha, bijzit, zou ik met de eerste de beste kerel willen meegaan." Zij keek in het rond, haar glanzende blauwe ogen dwaalden van de ene man naar de andere, maar bleven op niemand in het bijzonder rusten, want behalve de kelners hadden alle mannelijke bezoekers de nodige vrouwelijke aanspraak. Bella was de tijd van haar grootste schoonheid allang voorbij, doch had de top van d'r zinnelijke vermogens bereikt. „Ben je nooit verloofd geweest?” vroeg Toos. „Jawel, jawel………” Zij zag zichzelf zes jaar geleden weer met de getrouwde Max samen. Van een psycholoog, een zielensmid, had zij eens gelezen dat het ideaal zou zijn wanneer een pas tot rijpheid gekomen jonge vrouw een ervaren oudere man kreeg om haar de eerste jaren van haar volwassenheid zoveel mogelijk over seks te leren. Daarna zou zij een jongeman dienen te kiezen, die zij dan op haar beurt in het doolhof van de lijfelijke liefde wegwijs zou kunnen maken. Op een feestje had Isabella hem, Max Dingeman, ontmoet, een zes­en­veertig­jarige bink. Samen met hem als oudere man, voelde zij een sensationele gewaarwording. Vooral de gedachte, aangeraakt te worden door zo'n aantrekkelijk, besnord mannelijk type als Max, deed haar begeerte beven. En toen hij haar later op de avond vroeg of zij in z'n wagen door hem naar huis gebracht wilde worden, stemde zij gretig toe. Zij voelde een sterke naar contact met hem. Toen hij haar in zijn huisje op wielen aanhaalde, was dat voor haar gevoelens gelijk aan het met een man naar bed gaan. Zoals iedereen wellicht weet, is seksueel genot gebaseerd op de lust der zinnen (=zintuigen), en in de nabijheid van Max liep Bella daar­van over. Samen in haar keurige flatje, kneep hij in de zachtheid van haar volle borsten, wat zij heel lekker vond. Zij zuchtte diep en hief haar tiet­vruchten naar hem op. Haar blouse en schouder­bandjes bezweken. Max betastte de twee gul­hartige uit­stul­ping­en van week vlees, waarop het bobbelige ruw rond de tuitjes zat. Haar tepels waren als roze dopjes. Hij tilde haar op en droeg haar naar de slaapkamer. Met haar hoog op haar blote dijen, sloeg zij de armen rond zijn hals, kuste hem in de nek, likte wellustig in zijn oren, zoog de lelletjes op en gromde van wulps genot. Hij ging dwars over haar heen liggen zodat hij op zijn linker elleboog kon leunen terwijl zijn rechterhand met haar ritse onderlijf bezig was. Max staarde naar de op haar tieten, bruine kringen die elk weer een rondje met minimale bobbeltjes had. Haar stijf staande tepels waren aan de top als mini­mondjes naar buiten gekruld. Haar rokje ging omlaag en weg. Nu haar postzegel­slipje nog, haar konden blijven. Tot aan de brede boorden had het wit van haar naakte dijen de overhand, doch het zwart van haar deden haar welgevormde benen glanzen. Bella speelde met de gesp van zijn broek en bevoelde zijn erbinnen. Hij streelde onderwijl haar stutten van dijen tot aan haar broekje toe. Met zijn vingers volgde hij de elastieken zoom, glipte erbinnen en krabde door haar blonde kutkrullen. „Vind je het lekker om eraan te zitten?” Haar openhartige vraag maakte hem opeens goed geil, hij stroopte haar broekje uit. Zij spreidde haar benen, sloot de ogen. Om bij haar te komen opende hij de preutwangen en streelde haar ronde billen, die ondanks hun bolle dikte lekker vaneen geduwd konden worden om bij haar bruine anusster te komen en ter genotsverhoging er een vinger in te steken. „Aan je bruine aarsopening, je hol, je krent te zitten, dat vind ik heel lekker!” Hij was naakt en voelde hoe nat haar geile kut was, ze had zijn zaadschieter beet, een vinger op het oog om de druppels glijnat uit te strijken. Zij tilde haar benen hoog op en leidde de gladde eikel een eindje tussen de verdikte kutlippen in haar schedemond, zij voelde de vorm van zijn goed. Hij schoof op haar heen en weer. „Kon hij maar weten hoe lekker ik het vind.” dacht zij. Zijn felle stoter hield niet op haar te verbazen, zij golfde ertegenop! Hij deed haar lijf schokken, zij sloeg haar benen rond zijn blote kont om zichzelf met wrijvende kittelaar te bevredigen. Haar klaarkomen deed hem op haar losbeuken, gillend van geile lust lachte zij, haar lullenvanger omsloot zijn met heerlijke knepen. Haar meervoudige climax raakte ook zijn ervaren lijf, straalde uit tot in zijn volle zaadzak en kwam tot leven in een aantal felle scheuten levend sperma……… Na die eerste keer kwam de sterke, wekelijks door body-building getrainde en zeer potente Max Dingeman geregeld bij Isabella aan voor een intiem bezoekje. Wanneer zij hem zag en aanraakte, contact had met zijn warme, gespierde lijf, genot beleefde aan zijn , zijn handen in haar tietenkooi en broekje, gaf zij haar neuklust in ruil voor dit lijfcontact, want Bella had het meest om lekker aangehaald en overal bevoeld en betast te worden. Door zijn hand vast te houden, of zijn armen rond haar naakte middel en aan haar tieten te voelen, onderging zij gelijke genotsgevoelens als de meeste vrouwen tijdens het neuken. Zij ketsten geregeld. De bij het nymfomane af zijnde Isabel genoot van langdurig minnespel, doch bij voorkeur wanneer zij in een ruime crapaud zaten. In die positie was het lekker voor hen beiden om elkaars anus te prikkelen, zowel vooraf als tijdens het neuken. Met haar billen naar voren en haar dijen langs het hoofd, stak hij zijn vingers of zijn lul in haar kut of kont, welke zij stevig met haar sluitspier of knijpkut vastgreep, wat hen beiden veel genot verschafte. Veel genot gaf haar het spel anilingus, ofwel het likken van de aarsopening. Met haar brede reet naar hem opgestoken, boog hij haar twee billen uiteen, zodat haar gat groter werd. Daarbij kwam het roze vlees van haar sluitspier vrij, een met veel zenuweinden bezet lustgebiedje. Als Max dat ging likken, schreeuwde zij het uit van puur seksgenot, zo lekker was dat. En omdat haar kut maar enkele centimeters er vanaf zat, kreeg die ook een goede beurt, zodat Bella bij het klaarkomen onmogelijk haar pies kon binnenhouden, wat een zalige genotsverhoging betekende. Elkaar met een geitenoog genot bezorgen was ook een van hun spelletjes. Het is een van paardenhaar gevlochten ring met naar buiten stekende stoppels. Neuken met zo'n ring om zijn lul bezorgde Bella godzalige lustprikkels in haar ontvankelijke kut, en het wrijven ervan tegen de schedewand en -mond was een welkome bijdrage aan haar unieke seksleven. Max en Bella werden eveneens en meesteres in het kontgeilen. Toen hij haar eens een paar op haar forse reet gegeven had, wilde zij wel meer. Wanneer zij begonnen te vrijen, zei hij: „Kom meid, diep bukken.” Dan stroopte hij rap haar slipje omlaag, zij boog haar fraaie achterkasteel naar hem toe en kreeg dan een paar kletsende klappen, die meer klonken dan pijn deden. Tot zij zich met een tintelende reet oprichtte, bleef zij roepen: „Lekker heet, o wat een genot!” Wanneer hij haar roze kadetten liefkoosde, gleden zijn vingers in haar wijkende kut en anus, wat haar in allerlei bochten deed wringen. Dan smeerde hij glijcrème in haar poeperd en vaseline aan zijn stijve straalpijp, die heel gemakkelijk haar kont binnenglipte. Haar kut vingerend stootte hij toe, waarna ze snel klaarkwamen! Eerst voor de emotie wat en daarna kontneuken was een heel genotvol aspect van hun liefdesspel. Heerlijk stak Max zijn harde leuter afwisselend in haar vette aarsopening en d'r glibberende, volrijpe kut! En om haar vlug te doen klaarkomen, waagde hij het, zijn stijf gehouden diep in haar aars te steken, daarna haar kittelaar te likken en het fel erotische karwei met zijn op spuiten staande neuker af te maken! Bella vroeg aan haar vriendin Toos: „Vaak voel ik een overstelpende behoefte om lang te geilen en dan genaaid te worden; zou ik nymfomaan zijn??? „Ben je mal,” antwoordde de verstandige Cato. Nymfomanie is een zeer zeldzaam voorkomende afwijking (helaas wel), die vergezeld gaat met een blijvend verlangen naar seks, dat niet door herhaald klaarkomen bevredigd kan worden. De dwangmatigheid is een aanwijzing voor sterke emotionele spanningen. Een jonge dokter vertelde mij dat. „Maar ik heb soms zo'n allesverslindende lust naar seks, dat ik het met meer dan een man zou willen doen. Ik zou vijf mannen tegelijk kunnen laten klaarkomen. Twee met de handen, een met de mond en twee voor- en achterin. En Toos, wist je dat je het samen overheerlijk in een ruime badkuip met warm water kunt doen? Voordat Max en ik in bad stapten, smeerde hij vaseline tussen mijn spleet en vette er ook zijn pik mee in. Dan ging hij ruggelings onder water liggen. Buik aan buik hurkte ik schrijlings boven hem en liet mij op zijn loodrecht opstaande tampeloeris neer. In deze positie gleed zijn joekel gemakkelijk mijn hete pruim binnen en het alles omgevende warme water voegde dan een zeldzaam lekkere dimensie aan ons nummertje fieken toe!” „Hebben jullie in bad wel eens aan gedaan?” „O jee ja! Moet je horen. Onderop in bed had ik altijd een uit 't ziekenhuis meegepikt rubber zeil liggen. Wanneer Max onder lag en ik bovenop hem geprikt bijna klaarkwam, duwde hij een kaars met het afgeronde eind diep in mijn konthol en wrikte er zo allejezus lekker mee in mijn reet heen en weer, zodat als ik kwam, ik mijn water niet meer kon ophouden. Dan piste ik heel zijn onderlijf met mijn hete straal zeiknat, wat we samen zalig vonden! Pisseks vind ik een bijzondere bron van neukgenot. Op zich vind ik piesen in een zinnelijke situatie aangenaam, en in een seksueel gespannen toestand, wanneer ik dus erg geil word, ondervind ik tijdelijke opluchting door het vrijwillig in mijn broek te doen! Op een keer kwamen we thuis en moest ik zo nodig, dat ik mijn broekje niet op tijd omlaag kon krijgen en piste ik mij op de wc kletsnat. Ik riep Max om te komen kijken en dat bracht ons ertoe naar elkaar te kijken als we gingen piesen. Dan deed ik het staande met mijn omhoog, en bukte hij zich om te zien hoe mijn bruisende straal mijn flamoes verliet, waarvan we dan pisgeil werden! Vaak genoeg deelden we samen de wc. Hij vond het heerlijk om daar mijn broekje omlaag te doen. Dan wondt de lucht van de plee en mijn kut hem zo op, dat hij mij ging vingeren terwijl ik op de bril zat. Als ik over zijn hand pieste, kwam hij al bijna klaar. Dan pelde ik rap zijn stijve sjors uit de gulp en pijpte ik hem tot hij zaad schoot, wat een genot! Wanneer wij in bed lagen te neuken en ik zei dat ik nodig moest, spoot hij bijna gelijk al, waardoor ik ook allerheerlijkst kwam! Als wij begonnen te vrijen, maakte ikzelf mijn melkkommen bloot om hem aan de tepels te laten likken en zuigen. Wanneer ik goed geil was, nam ik zijn hand en leidde die naar mijn kut ten teken dat ik zijn kleine jongen nodig had. Onder het neuken bracht het likken en zuigen aan mijn harde spenen mij tot een hoogtepunt. De tijd met Max was allerheerlijkst. Op een keer verloor ik pies terwijl hij zijn pik er bij mij in had. Dat vond hij zo lekker, dat hij tijdens de rit het piesen bij mij opwekte. Dat ging toch zo verrukkelijk!” „Zeg Bella,” zei haar 22-jarige vriendin, „ik had een vriend en die wilde het 't liefst in mijn poeperd doen. Het deed erge pijn, maar ik genoot er geweldig van.” „Vertel daar eens iets over.” „Kontneuken hoeft helemaal geen pijn te doen, als je allebei maar een goed glijmiddel gebruikt en jij leert om je sluitspier te ontspannen. Evenals je schedemond is de anusrozet rijkelijk voorzien van heel gevoelige zenuweinden. Een stijve sannie in je hol is even bevredigend als in je spleet. Ik zal je zeggen hoe Max het deed. Wanneer we naakt waren en elkaar lekker hadden opgegeild, gingen we op onze zij liggen, ik met mijn billen in zijn schoot en m'n gebogen knieën over zijn dijen. We waren allebei goed vet. Eerst even kutjesneuken, dan stootte hij zijn harde peen in mijn nauwe holte. Tegelijk lag hij lekker aan mijn tieten en het kietelknopje te tokkelen en stak onder het stoten zijn vingerende tengels diep in mijn geile preut. Dan kwamen we gegarandeerd klaar en spoot hij zijn witte gelei mijn endeldarm binnen. Een goede klysma, ik moest er altijd van poepen! We deden het ook vaak als de honden. Dan neukte hij mij niet alleen in mijn vijg, maar ook in m'n gat. Trouwens, ik wilde zijn derde been overal wel hebben: in mijn pruim, tussen m'n tieten, onder de armen, in mijn bilscheiding, m'n hol, m'n mond en…… In mijn handen. Als hij zo met mij bezig was, riep hij altijd: „Heerlijke meid van mij, wat ben je van achteren toch lekker nauw!” Wanneer ik aan al die neukfeestjes denk,dan word ik toch weer zo heet… „Weet je wat jij zou moeten doen, Isabel?” „Nou?” „Jij bent het type om een jonge jongen te verleiden. Die lange, vroegrijpe knapen van tegenwoordig zitten overlopend vol met zaad. Een gezonde knul van achttien kan de hele nacht wel doorgaan, die kan wel tweemaal zaadschieten zonder 'm eruit te halen.” De circa zeventien-jarige bink die 's avonds de krant bij haar kwam brengen zou zij bij tijd en wijle wat graag bij zich in haar eenzame bed willen hebben. Op een keer ving zij hem aan de deur op, maakte een verleidelijk praatje en wist de schooljongen Sjoerd zover te krijgen, dat hij een keer met haar naar de bioscoop ging. Toen het koud werd, vroeg Isabel of hij voor een kop hete koffie wilde binnenkomen. Van het een kwam het ander en de jongen bleef zich verwonderen over het feit dat een in zijn ogen oude vrouw op hem viel. Bij het afscheid nemen kusten ze elkaar en op een avond werd de ene kus er twee, toen drie, ze pakte zijn hand en drukte die tussen haar tieten. Door haar bloesje heen voelde hij haar gloeiende en hard wordende tepels en stond hij van geiligheid op zijn benen te trillen. Binnen enkele seconden had zij haar bolle verleidsters bloot en drukte zij z'n hoofd erop om te likken en te zuigen. Niet duidelijk was, dat de voorlijke jongen bij dit spelletje al klaarkwam! Aan zijn plotselinge gehijg begreep Bella dat hij, als in een natte droom, zijn spul binnen zijn broek verschoten had. Van schaamte werd hij zo rood als een biet. „Rustig maar, Sjoerd. Kun jij dat zomaar? Kom mee in mijn slaapkamer, dan zal ik je wassen.” Al gauw zat hij met alleen zijn mouwloze shirtje aan op de rand van het tweepersoonsbed. Bella stopte zijn bevlekte onderbroekje in de wasbak en hing het uitgespoeld en uitgewrongen voor een straalkacheltje. Weer kusten ze elkaar, maar streelden daarbij elkaars seks­gevoelige delen. Hijgend van intense belustheid leidde Bella zijn onwennige hand onder haar rokje naar d'r blote kut, die daarop en ook op zijn neukpijp en…… Zijn likkende tong wachtte. Hij had een vrij dunne, doch flink lange en heel harde lul staan. Toen zij hem in haar hand bewoog en hij aan haar dikke kut voelde, vroeg hij: „Heb je geen man?” „Ja joh, een los-vaste. Maar jonge jongens zijn altijd zo lekker heet en die kunnen, zonder handen, zomaar in hun broek klaarkomen, ja toch?” Ze nam zijn lul in haar mond om hem te pijpen, wat hij zo lekker vond, dat hij bijna alweer kwam. Hij begreep voor het eerst hoe rijpe, wel zijn en hoe fel oudere wijven op neuken uit zijn. Beiden waren ze piemelnaakt. Bella spreidde haar dijen uit, en zei: „Laten we nu maar gauw even lekker gaan neuken. Kom bovenop mij liggen en steek je er goed diep bij me in. Vooruit jongen, neuken is het lekkerste dat er bestaat! Toe, naai me aan het bed vast en spuit me vol met goede gaven. Haha, neem maar een gat, het geeft niet wel. Ja, stoten maar, jij bent zo lekker fel!” „Jij bent zo lekker geil!” repliceerde de jongen en kwam klaar…… Wel een jaar bleven ze minnaar en beminde. Samen in bed liggen kon alleen overdag. En om niet in de gaten te lopen, gingen ze 's avonds ook wel eens in een donker portiek staan neuken. Toen moest Sjoerd in militaire dienst en kon geile Isabella opnieuw gaan zoeken……………  anoniem 17 januari 2007

Nog geen opmerkingen.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com