4/09/2009

Marijke Helwegen Plast Op Herentoilet

Marijke Helveeg moest op het afscheidsfeest van Opzij hoofdredacteur Ciska Dresselhuys zo nodig plassen dat ze als ‚toppunt van emancipatie’ voor de mannen wc koos.
Marijke Helwegen
Marijke Helwegen naakt
„Ja, wat moet je dan……” vertelt Marijke Helwegen ( jaar) tijdens de Sanoma mediaparade. „…… voor het vrouwentoilet stond een enorme rij en ik moest heel nodig plassen. Ik vond het eerlijk gezegd het toppunt van feminisme. Ik ging op mijn beeldigst naar de mannen.”

【Story】YouTube audio
Per ongeluk belandde ik op een saaie zondagmiddag op de website van Marijke Helwegen. Ik beloof U plechtig… Ik zal dat nooit meer doen! Teringjantje! Dat was schrikken…
We kenden haar van naam, maar ook van uiterlijk. Op haar website kreeg ik de opdracht: „… Klik op de foto om naar binnen te gaan…” Nu weet ik persoonlijk niet de aantallen van mannen die dat wel doen, maar begrijpt U, lezer dezes, dat ik er niets voor voel om bij Marijke Helwegen ‚binnen te gaan’? Het is en blijft een opgespoten taart! Haar ‚innerlijk’ moet een lijst van afschrikwekkende aaneenschakelingen van ellende met zich meebrengen. Beter zou zijn als de tekst zou luiden: „… Klik op de foto om de chirurg naar binnen te laten gaan…”
Deze weblog gaat nergens over, en zal ik ooit wel weer verwijderen? Of laat ik Marijke volgend maal ‚preventief opknappen’ door Jan des Bouvrie, of ‚legendarisch uitwonen’ door Theo van Gogh?

hoer Hot Marijke NuJij

Vіllа Rоzеntuіn
Kіlkаdе 1
Dоrdrеcht
Marijke.
Als ik dan toch ga schrijven dan meteen maar mijn favoriete daar. Marijke!
De eerste keer dat ik haar zag zitten viel ze me meteen op. Mooie . Bijzonder vriendelijk en bijna overal voor in.
Ik ben de eerste keer gewoon met haar naar boven gegaan, wat al een feest op zich was. als de beste, enthousiasme niet te kort en botergeil. Zeer attente dame.
Toen ik de week daarna liet weten dat ik wel graag spelletjes speelde bleek ze daar ook voor in.
Mijn hemel, wat een avond heb ik toen beleefd‼
Niet te beroerd om mij te maar ook niet te beroerd om hier en daar wat opdrachten uit te voeren cq uit te laten voeren met betrekking tot haarzelf.
Dominant een hele goede en bovenal opwindende ervaring.
En als ik was dan was deze ook bijna voor alles in.
Ik ben er bijna heel de avond boven geweest met haar en het smaakte naar meer. Ik kom zeker bij haar terug…
Wat een kanjer‼‼‼‼‼‼

【Hookers·Nl】

Hot Marijke


Geplaatst op 9 april 2008 om 16:06

1 Opmerking:

Mary-Jane Mémoire zei

De houdbaarheidsdatum voor МІLFѕ voorbij.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com