5/24/2008

Gas

Fijn hoor. Bel je braaf de Milieudienst 078-6480599 om melding te doen van stank overlast – ‚petroleum lucht’ (ontgassen door een binnenvaart schip op de Maas). Nummer buiten gebruik. Dat schiet lekker op (maar niet heus). En 112 zweert dat dit het juiste nummer is. Van het kastje naar de muur. Staan ze op de loonlijst van Shell of zo? ik heb het gevoel dat men mij niet serieus wenst te nemen. piepel mij maar. Ook goed. Doe ik mijn klacht wel op deze manier. Sukkols. Intussen zoek ik wel een plekje om ff zonder die troep die mijn brein infecteert door te brengen. Ik ga toch maar sparen om naar het buitenland te verhuizen. Als mijn hoofdpijn door die chemicaliën weg is. Fuckheads.

1 Opmerking:

retch zei

Naar het buitenland verhuizen, huh? Denk eens over Curaçao, daar lachen ze om dat soort problemen. Kinderwerk.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com