5/21/2008

Shell

Broeierig weer vandaag, in . Lekker mijn raam open gezet voor wat frisse lucht. 23:** Ik ruik alweer een ongezonde petroleum lucht. 112 gebeld – melding voor de Milieupolitie. Werd keurig terug gebeld. Hopelijk kunnen ze iets met mijn melding doen. Die jongens (M/V) moeten officiële klachten hebben om tot actie te kunnen komen. Ergo: bel ze helemaal plat! Bedrijfsleven & zelfregulering: laat me niet lachen. Ze hebben hun kans ruimschoots gehad. Het is genoeg geweest. Rita Verdonk heb ik daar nog niks over horen roepen… Trots op Nederland? Vandaag effe niet. Hoofdpijn gekregen van die tering troep.

Nog geen opmerkingen.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com