2/19/2002

Stoephoer

NuJij-boekenlegger
Studente Μαηγα (24) leidt op vrijdagmiddag een groep toeristen rond op de Amsterdamse wallen. Met hun camera's startklaar loopt een aantal Japanners opgewonden achter haar aan. Ze wijst naar de dames achter de ramen en zegt: ‘No pictures please’. Te laat. Een woedende prostituée gooit een blikje richting de groep. Drie studenten met bijzondere bijbaantjes.

‚Toeristen lopen er rond als kinderen in Disneyland’

Al zes jaar lang leidt Μαηγα, student Chinees en Japans, toeristen over het oudste stukje Amsterdam (salaris: € 30 per rondleiding). Omdat elke groep anders is, verveelt haar bijbaan Μαηγα nooit. Japanners zijn preuts: ‚In hun land praat je niet eens over het bestaan van prostitutie. Ze voelen zich in het begin altijd een beetje ongemakkelijk.’ Naarmate de wandeling langer duurt, worden de vragen van Japanners volgens Μαηγα ondeugender. ‚Op een gegeven moment vragen ze giechelend wat de dame achter het raam allemaal doet en willen ze seksshops in.’ In de winkel bezorgt Μαηγα de enthousiaste mannen soms een wel heel bijzondere ervaring. Ze lacht: ‚Ik zet een op hun neus: deze is voor de man qua gevoeligheid het meest vergelijkbaar met de . Dat is lachen, gieren, brullen.’
Lianne Collignon 13 mei 2008

2 Opmerkingen:

Anoniem zei

Geachte Heer, Mevrouw,
dit interview hoort niet thuis op deze site, en aangezien mijn naam er in staat wil ik graag dat dit stukje z.s.m. verwijderd wordt.
Vriendelijke groeten, Manya.

][ΤΜL Βrошѕеr zei

Beste Μαηγα,

Ik verwijder de tekst uitsluitend op verzoek van de auteur of de vertegenwoordiger(s) daarvan. Dat uw naam er in stond (ik heb die inmiddels vervangen door ‚Μαηγα’ zonder uw achternaam) is jammer voor u: dan had u dat interview niet moeten doen onder uw eigen naam. Gezien het niveau van de studie die u volgt had u zich dit moeten realiseren. Waarom bent u van mening dat de tekst niet op dit weblog past? Ik heb het er niet zonder reden op gezet: ik ben een andere mening toegedaan. Bovendien ben ik van mening dat u niet begrepen heeft wat de intenties van dit weblog zijn. Ten leste: ik vind u hypocriet, in gewoon Nederlands, u eet van twee walletjes door mee te liften op het succes van de Amsterdamse seksbranche. Desondanks:

Vriendelijke groeten terug,
][enkie

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com