2/19/2002

Zaadlozing In Gezicht

Sylvie uit Sassenheim 
Hoi ik ben Sylvie, een gezellige van 31 jaar. Ik ben 1m73 lang, 70kg, ben met een cup dd. Ik heb blauw/groene ogen en donkerblonde haren. Mijn kutje is geheel geschoren.

Ik vraag € 50,― voor een half uur en € 80,― voor een uur. Voor klaarkomen in mijn gezicht vraag ik € 25,― extra, voor sexspeeltjes vraag ik € 10,― extra (ik heb diverse ).

Meerdere uren is ook mogelijk, daarvoor even bellen. PS, soms ook op dinsdagmiddag en donderdag tot later, daarvoor even bellen. Tevens mogelijkheid voor douche en/of bad. Omgeving Sassenheim.

Kus Sylvie
Sylvie uit Sassem
 
zaadlozing-in-gezicht
Zie ook met zaad volgespoten borsten, kut, kont, gezicht & mond.

zaadlozing in gezicht
bukkake

2 Opmerkingen:

Anoniem zei

een gezichtje vol spuiten, ook mijn favoriete bezigheid

tijdelijk zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com