6/30/2009

Bilspleet

NuJij-boekenlegger
Er komt een verbod op het bouwvakkersdecolleté. Althans, dat wil de nieuwe politiechef van het Amerikaanse Flint, die zijn manschappen heeft opgedragen streng op te treden tegen zichtbare bilspleten…

Het is de eerste daad van de nieuwe chef: David R. Dicks heeft zijn agenten de opdracht gegeven om op te treden tegen mensen die hun broek een beetje laten zakken. De kersverse baas wil geen bilspleten meer zien…

„Het is een immorele vorm van zelfexpressie”, aldus R. Dicks. Een aantal inwoners van de plaats steunen de chef in zijn standpunt. „Lage broeken en bilspleten zijn afschuwelijk”, zegt de 72-jarige inwoonster Gwendolyn Allen.

Andere vinden de nieuwe maatregel overdreven. „Ik heb er geen probleem mee. Ik zie zowel jongeren en ouderen die hun broek wat lager dragen”, aldus inwoner Clause Carter.

Volgens advocaat Greg Gibbs is de wijze waarop iemand gekleed gaat een vorm van zelfuiting, maar hij wijst erop dat niet alle vormen van zelfexpressie stroken met de wet, meldt het Laatste Nieuws. 30 juni 2008 15:24
Zie ook hier en:
bilspleet

3 Opmerkingen:

Anoniem zei

die kan je waarschijnlijk lekker hard van achter nemen en dat wil ze kennelijk ook anders doe je je broek wel omhoog:O:D:P

Unknown zei

Mooi kontje. Kijk ik graag naar.
Zelf zou ik het niet doen met mijn harige kont.
mrx17cm@gmail.com

Unknown zei

Kreeg mailtjes dat ik mn harige kont moet ontharen als ie zo harig is. Dat is ie zeker, maar ontharen doe ik niet want hoort bij mn harige benen, ballen, pik etc.

Natuurlijk is een glad dameskontje veel mooier dan mijn harige kont en bilspleet.
mrx17cm@gmail.com

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com