10/19/2010

Blond Meisje

☼☼☼☼☼
blond meisje
blondeen
 Er zitten twee blonde vriendinnen tegenover elkaar in de trein.
Het ene blondje besluit haar lippen bij te gaan werken.
Ze pakt haar beauty-case en opent hem om haar lippenstift te pakken.
Ineens ziet ze het spiegeltje in de deksel, ze kijkt er in en schrikt.
Wat is er?” vraagt de andere blondine.
Ik zie iemand die ik ken in dat glas!” zegt het eerste blondje.
Laat mij eens kijken?
Ze kijkt er in en roept: „Ja, nogal logisch, dat ben ik.


Met bijkleurend doorkijk-slipje!


Zie ook:
blond meisje

⤢

8 Opmerkingen:

Anoniem zei

I spy camel-toe!

Steve zei

Mooi!!! (Y)

applenewyorkfreak123 zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

ferry hot

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

gei kutje,

Unknown zei

ja heerlijk kutje om te likken.
krijg een harde pik
mrx17cm@gmail.com

tijdelijk zei

http://vur.me/s/hookup

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com