4/05/2008

Bregje Bouwmans Naakt

NuJij-boekenlegger
Bregje Bouwmans naakt Bregje Bouwmans naakt

„Ik kan geen nee zeggen tegen seks”

Bregje (18) doet MBO Multimedia en kan absoluut geen nee zeggen tegen . Bregje staat in het dorp waar ze woont er om bekend dat ze nogal makkelijk in bed te krijgen is.

Bregje: „Ik doe mee aan 40 dagen zonder seks omdat ik wil lеrеn om vaker nee te zeggen en dat ik echt niet zo'n sloerie ben zoals veel mensen in mijn omgeving denken.”

Maar of dat gaat lukken? Direct na het ingaan van Bregjes 40 dagen staat er namelijk een heftig uitgaansavondje op het programma. En dan blijken oude patronen toch moeilijk te doorbreken. Als ze dan ook nog met een vriendin op vakantie gaat naar Blanes, is het maar de vraag of Bregje haar 40 dagen tot een goed einde gaat brengen.


【EO】 15-1-08

Bregtje Boumans Bloot


1 Opmerking:

][ΤΜL Βrошѕеr zei

Zie ook dit bericht.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com