3/09/2008

(t)Eefje

NuJij-boekenlegger

snollerige sloerie

Ik ben sinds kort weer vrijgezel en woon nu in een leuke bovenwoning niet ver van het centrum van Eindhoven… Ik heb nog een aantal dingen die er moeten gebeuren: houten schotten of eventueel een schuifsysteem, keukentje moet opgeknapt worden, nieuwe deuren en handgrepen of eventueel geschilderd als dat mogelijk is. Wie kan me hier mee helpen? Als het klikt wil ik je graag in natura betalen, ben erg open-minded. Alleen reageren als je me serieus kunt helpen, en niet omdat je me alleen maar wilt !
Veel liefs,
【(t)Eefje】
tEefje
Zie ook:

Nog geen opmerkingen.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com