6/16/2008

Geile Evelien Neuken In Drie Gaten

NuJij-boekenlegger Ik ben Evelien en ik ben 21 jaar maar zie er veel jonger uit. Ik ben slank, met en een lekker strak kontje. Mijn is vaak heel . Als ik staartjes draag lijk ik net een schoolmeisje. Normaal ben ik een heel gewoon leuk en spontaan meisje, maar als ik bij mijn Meester ben word ik een echt en dan gebruikt Hij mijn drie neukgaatjes zoals Hij dat wil. Soms doet Hij heel ruig en wild en dan ben ik niets anders als zijn teefje. Maar ik ben een beetje stout geweest en nu heb ik straf gekregen. Ik moet me aanbieden aan een man voor het hoogste bod. En degene met het hoogste bod mag mij dan . Mijn Meester zal mij eerst vastbinden en blinddoeken en dan mag jij doen wat je met mijn Meester hebt afgesproken. Ik mag van mijn Meester alleen reageren op een echt goed bod, dus als je geen antwoord krijgt is je bod te laag of je eisen te hoog. Een goed bod stuur ik door naar mijn Meester en dan kun je met Hem de details bespreken. 【Bron】
geile Evelien geneukt „tunnels of love
gijle foto

Nog geen opmerkingen.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com