6/02/2007

Greenpeace

Beste, Vandaag (zaterdag) werd ik gebeld door een of ander call centre, blijkbaar in opdracht van uw organisatie. Het geval wil dat het betreffende telefoonnummer waarop ik werd gebeld afgemeld is op www.infofilter.nl Na lang soebatten maakte de beller bekend werknemer te zijn van Quality Context uit Schagen. Merkwaardig genoeg, voor een DM-firma in de 21ste eeuw, kon ik dit niet vinden met Google. Tevens kon de verantwoordelijke manager (die blijkens uitspraken van de persoon aan de lijn ter plekke was) mij zogenaamd niet te woord staan. Om eventualiteiten voor te blijven: ik heb in de verste verte geen onheuse taal gebezigd. In tegendeel, het gesprek was op zich zeer vriendelijk van toon. in plaats van aan mijn verzoek te voldoen om mijn telefoonnummer (dat geheim is en nooit ergens is ingevuld op een website of een formulier en zo) in hun systeem te blokkeren werd ik verwezen naar een vage website, www.bedanktvooruwtijd.nl - dit impliceert dat ik blijkbaar me kan gaan zitten afmelden op wederom een andere website iedere keer als ik door een ander call center gebeld wordt voor (ongewenste) reclame. Onbegonnen werkt natuurlijk en daarom is dit een voorbeeld van ontduiking van de reclame code! Er rest mij als individu maar 1 middel: publicatie. U kunt reageren op mijn weblog. Groet,

1 Opmerking:

][ΤΜL Βrошѕеr zei

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht dat wij in goede orde ontvangen hebben. Wij streven ernaar uw e-mail binnen 5 werkdagen te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Monique Zwiesereijn
Coördinator Servicedesk & Backoffice
Stichting Greenpeace Nederland

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com