4/18/2008

Bregje Bouwmans Bloot

NuJij-boekenlegger
I Love Pussy Lounge
Bregje:

„He jongens, ik sta weer zo geil. Wie wil er vanavond nog naar mij thuis komen? Ik zal al je zaad netjes doorslikken en je mag zoveel je wil in m'n kutje roeren.”
Bregje:

„Diddle is een muis.... dus een maar daarmee kun je wel nog ...”


Toch vreemd dat ze rond de tijd dat dit bericht in de media opdook nog volop actief was op het gastenboek.

Ook is Nederland erover gevallen dat ik met 50 mannen het bed zou hebben gedeeld. Dit heb ik zelf een beetje onhandig geformuleerd. Voor mij is ‚het bed delen’ een vrij groot begrip. Hiermee bedoel ik knuffelen, zoenen, rommelen etc. Met 7 van die 50 man heb ik een sexuele relatie gehad.

Wat een breezersletje! Ze kan zich nu wel voor Viva's Any Body opgeven.

Google zegt:

Nog geen opmerkingen.

Een reactie posten:

Nieuwere post ◄┘Terug ⌂ Oudere post

Translate|Vertaal:

Volgers:

Archief


Locations of visitors to this page
eXTReMe Tracker
Sexy Naked Blogs Personal Blogs BlogRankers.com